توسعه آموزش مجازی شاخص معین مراکز برتر در علوم پزشکی شهید بهشتی خبرنگاران

به گزارش دَبی بلاگ، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: میزان اهتمام دانشکده ها در توسعه آموزش مجازی یکی از شاخص های مهم شناسایی مراکز برتر در جشنواره آموزشی 1400 دانشگاه است.

توسعه آموزش مجازی شاخص معین مراکز برتر در علوم پزشکی شهید بهشتی خبرنگاران

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، ششصد و نود و سومین جلسه شورای آموزشی و هشتاد و دومین جلسه شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور محمد مهدی صدوقی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و سایر اعضا برگزار گردید.

در ابتدای این نشست که شادنیا معاون اجرایی معاونت آموزشی، مدیران حوزه آموزش و معاونان آموزشی دانشکده ها حضور داشتند، صدوقی بر لزوم برنامه ریزی برای تحقق شاخص های طرح رعد رتبه بندی علمی دانشگاه در دانشکده ها تاکید نمود.

وی بسیاری از شاخص های طرح رتبه بندی علمی دانشگاه را نیازمند مشارکت فعال دانشکده ها در محور های آموزش، تحقیقات، فناوری، دانشجویی و فرهنگی ذکر کرد و مستندسازی اقدامات انجام شده با تاکید بر ارتقای وب سایت گروه های آموزشی را الزامی دانست.

لزوم برگزاری جلسات اعضای هیئت علمی با دانشجویان، نمایندگان شورای صنفی توسط روسا و معاونان آموزشی دانشکده ها برای برطرف مسایل آموزشی ار دیگر تاکیدات معاون آموزشی دانشگاه بود.

وی با اشاره به برگزاری جشنوراه آموزشی در اردیبهشت ماه سال 1400، یکی از شاخص های مهم را میزان اهتمام دانشکده ها در توسعه آموزش مجازی آنلاین و آفلاین برشمرد که براساس این شاخص دانشکده ها، مراکز و گروه های آموزشی برتر شناسایی و تقدیر می شوند.

در ادامه جلسه موضوعات مرتبط با مدیریت های امور آموزشی و مدیریت تحصیلات تکمیلی بحث و آنالیز نهاده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 16338

به "توسعه آموزش مجازی شاخص معین مراکز برتر در علوم پزشکی شهید بهشتی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه آموزش مجازی شاخص معین مراکز برتر در علوم پزشکی شهید بهشتی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید