توضیحات خلیلی درباره تقسیم سکوها در استادیوم نقش دنیا، 20 درصد ظرفیت خالی می ماند

به گزارش دَبی بلاگ، محسن خلیلی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت که شورای تأمین استان اصفهان تصمیم گرفته که 30 درصد سکوها در دیدار سرخپوشان مقابل سپاهان به پرسپولیس و 50 درصد سکوها به تماشاگران سپاهان اختصاص یابد.

توضیحات خلیلی درباره تقسیم سکوها در استادیوم نقش دنیا، 20 درصد ظرفیت خالی می ماند

به گزارش خبرنگاران، محسن خلیلی درباره تقسیم 70 به 30 درصد سکوهای استادیوم نقش دنیا اصفهان به نفع تیم فوتبال سپاهان در دیدار امروز (چهارشنبه) دو تیم گفت: عرب جلسه ای با شورای تأمین استان اصفهان داشت و به صورت جدی از حق پرسپولیس دفاع کرد. او درخواست کرد که سکوهای استادیوم مطابق قانون به صورت 50-50 میان طرفداران دو تیم تقسیم گردد، اما شورای تأمین دستوراتی داشت که شرایط به گونه دیگری باشد.

وی ادامه داد: مطابق شرایطی که به ما گفته شده، 50 درصد سکوها برای طرفداران سپاهان، 30 درصد سکوها برای طرفداران پرسپولیس و 20 درصد باقی مانده استادیوم نیز خالی خواهد بود. باشگاه پرسپولیس همواره به قوانین و آیین نامه ها احترام گذاشته و کوشش نموده بازی جوانمردانه را در داخل و خارج از زمین دنبال کند. سلامت و شادی طرفداران میلیونی ما خیلی مهم است و اگر بعضی قوانین باعث می گردد کوتاه بیاییم و به شرایط جدیدی تن بدهیم، به خاطر سلامت طرفداران ماست.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز امیدواری به برگزاری دیداری جوانمردانه گفت: امیدوارم در این مسابقه همانند دیدارهای قبلی، شاهد یک بازی خوب و جوانمردانه باشیم و طرفداران خونگرم و بامعرفت پرسپولیس را شاد کنیم. کوشش می کنیم پس از هت تریک قهرمانی لیگ برتر، در جام حذفی هم به قهرمانی دست یابیم.

دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس از ساعت 21 امروز، در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی و در استادیوم نقش دنیا اصفهان برگزار می گردد.

سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1192

به "توضیحات خلیلی درباره تقسیم سکوها در استادیوم نقش دنیا، 20 درصد ظرفیت خالی می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات خلیلی درباره تقسیم سکوها در استادیوم نقش دنیا، 20 درصد ظرفیت خالی می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید