ثروتمندترین ساکنان دوبی چه کسانی هستند؟

به گزارش دَبی بلاگ، امارات یکی از ثروتمندترین کشورهای خاورمیانه است که شهر دوبی در آن به خاطر هزینه های بالای زندگی اش شهره است.

ثروتمندترین ساکنان دوبی چه کسانی هستند؟

به گزارش خبرنگاران، دوبی به عنوان گران ترین شهر خاورمیانه و یکی از گران ترین شهرهای دنیا میزبان ثروتمندان زیادی از سراسر دنیا است. طبق اعلام موسسه ولث ایکس در حال حاضر 30 نفر با ثروت 1 میلیارد دلار یا بیشتر در این شهر که بزرگ ترین و پرجمعیت ترین شهر امارات شناخته می گردد، ساکن هستند.

در ادامه با ثروتمندترین ساکنان شهر دوبی آشنا می شوید:

1-عبدالله بن احمد بن قریر

این فرد با 5.9 میلیارد دلار ثروت، ثروتمندترین فرد دوبی و نفر 296 حاضر در فهرست ثروتمندان فوربس است. او در سال 1967 بانک مشرق را تاسیس کرد که یکی از بزرگ ترین بانک های امارات به شمار می رود. خانواده القریر هم چنین دارای بزرگ ترین کارخانه فراوری ماکارونی خاورمیانه و از تامین اقتصادی کنندگان پروژه ساخت مترو دوبی و برج خلیفه، بزرگ ترین برج دنیا بوده اند.

او در سال 2015 یک سوم درآمد خود را صرف امور خیریه و تامین هزینه تحصیل 15هزار دانشجوی بی بضاعت اماراتی کرد. برادر وی نیز با 1.9 میلیارد دلار ثروت از ثروتمندان مشهور این شهر است.

2- ماجد الفوتیم

او دارای یک هولدینگ بزرگ متمرکز بر سرگرمی است که چندین فروشگاه بزرگ در امارات را نیز در اختیار دارد. علاوه بر دوبی وی در شهر قاهره مصر نیز سرمایه گذاری های زیادی انجام داده است و 4.8 میلیارد دلار ثروت در اختیار دارد.

3- حسین سجوانی

مالک هولدینگ داماک که در زمینه املاک و مستغلات لوکس فعالیت می نماید. وی که در حال حاضر 4.1 میلیارد دلار ثروت دارد دارای روابط نزدیکی با سرمایه گذاران آمریکایی است و حتی تجربه همکاری با شرکت های تجاری دونالد ترامپ را نیز دارد.

4- عبدالله الفوتیم

برداران دومین فرد ثروتمند دوبی که از سال 1995 نماینده توزیع محصولات تویوتا در امارات بوده است. وی هم چنین نمایندگی برندهای مشهوری چون زارا و ایکیا در امارات را نیز بر عهده دارد. هم چنین فرزند وی مالک فروشگاه زنجیره ای مشهور دی تو دی است. این فرد 3.3 میلیارد دلار ثروت دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2567

به "ثروتمندترین ساکنان دوبی چه کسانی هستند؟" امتیاز دهید

2 کاربر به "ثروتمندترین ساکنان دوبی چه کسانی هستند؟" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثروتمندترین ساکنان دوبی چه کسانی هستند؟"

1 دیدگاه

حبیبه نبی زاده 27 مرداد 1400

من هم یکی از دخترهای زیبا در ایران هستم و خودم رو ثروتمند میدونم و تا بحال هیج گونه جراحی نکردم و از نطر جسمی تا بحال یک دونه دارو هم نخوردم ....پول و شهرت همه زو دگدره

پاسخ به حبیبه نبی زاده
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید