جاذبه های گردشگری بدروم ، شهری تفریحی و شاد در ترکیه

به گزارش دَبی بلاگ، یکی از شهرهای توریستی کشور ترکیه که در بین ایرانی ها هواداران بسیاری دارد، شهر بدروم است. بدروم شهر ساحلی است که در آن جاذبه های مختلفی وجود دارند. در این شهر می توان از تفریحات آن بهره برد و به دیدن جاذبه های تاریخی رفت. این شهر برای هر سلیقه ای مناسب بوده و هر فردی را راضی نگه می دارد. در این مطلب بعضی از جاذبه های گردشگری بدروم را معرفی می کنیم، پس اگر قصد سفر به این شهر را دارید، حتما در ادامه مطلب جاهای دیدنی بدروم همراه ما باشید. لازم هست بدانید که دیدنی های بدروم آنچنان زیبا و حیرت انگیز هستند که گاه ما را از خود بی خود می نمایند و لذت سفری امن و خاطره انگیز را به ما می بخشند.

جاذبه های گردشگری بدروم ، شهری تفریحی و شاد در ترکیه

ساحل Yahsi

همانطور که گفته شد، بدروم شهری ساحلی است و سواحل بسیار زیادی دارد. از بین این سواحل، ساحل Yahsi بهترین مورد در بین دیدنی های بدروم است. ماسه های این ساحل به رنگ طلایی بوده و فضای بسیار خوبی برای تفریحات مختلف است. این ساحل دارای منظره بسیار زیبایی از دریا به خصوص در زمان غروب آفتاب است.

دهکده ساحلی Gumusluk

یکی از بهترین جاهای دیدنی بدروم که می توانید ساعاتی را در آن به آرامش و تفریح بپردازید، دهکده ساحلی Gumusluk است. این دهکده ساحلی دارای خیابان های سنگ فرشی بوده که قدم زدن در آن را دلچسب تر نموده است. مردم بومی این شهر نیز دهکده ساحلی Gumusluk را حتما به گردشگران معرفی می نمایند. در این دهکده کوچک می توانید به رستوران و کافه هایی بروید که دید به ساحل دارند و از فضا و غذای خود لذت ببرید.

تفریحگاه ساحلی Palmarina

بدروم شهر ساحلی است و تفریحات ساحلی و آبی در آن هواداران بسیاری دارند. یکی از تفریحگاه های ساحلی در این شهر Palmarina است. در این تفریحگاه می توانید از انواع تفریحات ساحلی و آبی لذت ببرید و به تماشای ساحل و لنگر انداختن قایق های بادی بنشینید. در این تفریحگاه چندین رستوران، کافه و فروشگاه وجود دارند و می توانید ساعات خوشی را در این مکان بگذرانید. تفریحگاه Palmarina که یکی از بهترین جاذبه های گردشگری بدروم به حساب می آید، در چند سال گذشته مورد بازسازی قرار گرفته است.

خلیج Bardakci

یکی دیگر از بهترین جاهای دیدنی بدروم، خلیج Bardakci است. بسیاری از هتل های لوکس و شیک این شهر دارای منظره این خلیج هستند و با اقامت در این هتل ها می توانید از چنین منظره زیبایی لذت ببرید. در این خلیج، تفریحات، امکانات و تجهیزات بسیاری وجود دارند تا بتوان ساعاتی را به تفریح پرداخت.

تورهای قایق سواری

از جمله تفریحات بسیار جذاب برای گردشگران در این شهر ساحلی، قایق سواری است. برای این کار می توانید از تورهای قایق سواری بهره ببرید. در این تورها از سواحل این شهر دیدن می کنید و در کنار شما هدایت وجود دارد که به تمامی سوال های شما پاسخ خواهد داد. در این تورها نوشیدنی ها و غذاهایی نیز برای شما در نظر گرفته می شوند.

قلعه سنت پیتر

در سواحل شهر بدروم، قلعه تاریخی و زیبایی به نام قلعه سنت پیتر قرار گرفته است. اگر به تاریخ علاقمند باشید، این قلعه مکان بسیار مناسبی است تا با تاریخ این شهر و کشور آشنا شوید. از دور برج مرتفع این قلعه کاملا تعیین بوده و می توانید منظره بسیار زیبایی از این برج و دریا را مشاهده کنید. اگر می خواهید به دیدن این قلعه تاریخی بروید، ساعات بعدازظهر زمان بسیار مناسبی است تا بتوانید از منظره بسیار زیبای غروب و همچنین هوای خنک لذت ببرید. در این قلعه که از معروف ترین دیدنی های بدروم به شمار می آید، صنایع دستی سنتی و قدیمی نگهداری می شوند که می توانید از آن ها دیدن کنید. این قلعه که یکی از بهترین دیدنی های بدروم بوده، در طول زمان به خوبی نگهداری شده و همچنان به قوت خود باقی است.

آمفی تئاتر بدروم

یکی دیگر از جاذبه های تاریخی این شهر، آمفی تئاتر بدروم است که هزاران سال پیش ساخته شد. این آمفی تئاتر فضای بسیار جذابی بوده و نشستن بر روی پله ها و سکوهای این فضا تجربه ای متفاوت از فرهنگ و تاریخ این کشور است. از بالای این آمفی تئاتر چشم انداز بسیار زیبایی از شهر را می توان مشاهده کرد.

موزه هنری زکی مورن

یکی از هنرمندان ترکی، زکی مون، بازیگر، آهنگ ساز و خواننده بسیار معروفی است که در روزهای آخر عمر خود در خانه ای در این شهر زندگی می کرد. بعد از مرگ او، این خانه به موزه هنری به نام همین هنرمند تبدیل شد. در موزه هنری زکی مورن آثار و اشیایی مربوط به این هنرمند معروف به نمایش گذاشته شده اند و در کنار این آثار می توانید با زندگی این هنرمند و سبک هایی که از آن ها پیروی می کرد، بیشتر آشنا شوید.

موزه باستان شناسی زیر آب بدروم

از جمله جاذبه های گردشگری بدروم، موزه باستان شناسی زیر آب بدروم است. ترکیه کشور با قدمتی است که در آن اشیای باستانی زیر آب بسیاری کشف شده اند. این اشیا در این موزه جمع آوری شده و به نمایش گذاشته شده اند. با رفتن به این موزه که یکی از معروف ترین جاهای دیدنی بدروم بوده، می توان قدمت، فرهنگ و تمدن این کشور را دید و مطالعه کرد.

تورهای سگ وی

در بدروم، یکی از وسایل حمل و نقل، سگ وی یا رانک است. برای این وسایل حمل و نقل تورهایی وجود دارد که می توانید، به صورت گروهی این رانک ها را برانید. در این تور یک راهنما همراه شما خواهد بود. او اطلاعات مختلفی را در بین راه ارائه می دهد و نکات ایمنی را گوشزد می نماید.

منبع: همگردی
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2242

به "جاذبه های گردشگری بدروم ، شهری تفریحی و شاد در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری بدروم ، شهری تفریحی و شاد در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید