جریمه شدن رانندگان 129 دستگاه خودرو در ورودی های مهاباد

به گزارش دَبی بلاگ، رانندگان 129 دستگاه خودرو در ورودی های مهاباد جریمه شدند.

جریمه شدن رانندگان 129 دستگاه خودرو در ورودی های مهاباد

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد؛ فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: از ابتدای اجرای طرح جدید محدودیتهای کرونایی تا به امروز، رانندگان 129 دستگاه خودرو در این شهرستان جریمه پنج میلیونی ریالی شدند.

سرهنگ محمد توحیدی اضافه نمود: این خودروها به دلیل رعایت نکردن طرح تردد ممنوعه در ورودی های شهر و بی توجهی به دستورالعمل های ابلاغی توسط پلیس هدایت و رانندگی اعمال قانون شدند.

سرهنگ توحیدی گفت: همچنین در این مدت در راستای اجرای محدودیتهای کرونایی از ورود و خروج یکهزار و 833 دستگاه خودرو به این شهرستان جلوگیری شده است.

وی توضیح داد: به منظور سلامت شهروندان، طرح محدودیت تردد از ساعت 21 شب تا 16 بامداد هم در این شهر اجرا شده است که طی آن سه هزار و 608 راننده خودرو که بدون توجیه در سطح شهر تردد می کردند، تذکر گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد اضافه نمود: در پی اعمال محدودیتهای کنونی ترددهای درون و برون شهری به صورت قابل توجهی کاهش یافته و مردم به بهترین شکل با اجرای این طرح همراهی نموده اند.

سرهنگ توحیدی، در ادامه از شهروندان خواست کماکان با اجرای این طرح همراهی و از سفرهای غیرضروری درون و برون شهری پرهیز نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 13739

به "جریمه شدن رانندگان 129 دستگاه خودرو در ورودی های مهاباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه شدن رانندگان 129 دستگاه خودرو در ورودی های مهاباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید