جهانبخش: برای گلزنی، چند سانتی متر کم آوردم

به گزارش دَبی بلاگ، اگر ضربه ام چند سانتی متر پایین تر بود تبدیل به گل می شد ولی این اتفاق رخ نداد. واقعا فکر کردم توپم گل می گردد.حتی کمی زیر طاق خورد. ولی این چیزها در فوتبال طبیعی است.گاهی توپ ها گل می شوند و گاهی نه.

جهانبخش: برای گلزنی، چند سانتی متر کم آوردم

شانس با دنیابخش یار نبود

علیرضا دنیابخش رفته رفته در برایتون جا می افتاد و در ترکیب این تیم خودی نشان می دهد. او اما هنوز پایش به گلزنی باز نشده و در بازی با هادرسفیلد هم بدشانس بود که شوتش به تیرک دروازه برخورد کرد. دنیابخش که برای تماشای بازی آلکمار مقابل فورتاناسیتارد به هلند رفته بود، درباره آخرین شرایط خود در برایتون و همچنین باشگاه آلکمار صحبت می نماید.

- خیلی بدشانس بودی که فرصت شوت سرکش و زیبای تو مقابل هادرسفیلد تبدیل به گل نشد.

این بدشانسی ها در فوتبال هست. اگر ضربه ام چند سانتی متر پائین تر بود تبدیل به گل می شد ولی این اتفاق رخ نداد. خودم واقعا فکر کردم توپم گل می گردد. حتی کمی زیر طاق خورد. ولی این چیزها در فوتبال طبیعی است. گاهی توپ هایت گل می شوند و گاهی هم نه.

- تو از این شوت ها در فوتبال هلند زیاد می زدی اما آنجا خوش شانس تر بودی.

فوتبال هلند و انگلیس تفاوت زیادی دارند. طبیعتا در آنجا من آزادتر بودم. از سویی دیگر می دانید که بهترین های فوتبال دنیا در انگلیس جمع هستند. بازی ها فیزیکی است و مدافعان بسیار قدرتمند هستند. من کوشش کردم تا از نظر فیزیکی قوی تر شوم و بتوانم خودم را با شرایط جدید وفق بدهم.

-

- یعنی همچنان به زمان بیشتری احتیاج داری؟

بله. خدا را شکر فعلا همه چیز خوب پیش رفته ولی به زمان بیشتری احتیاج دارم.

- چه زمانی نخستین گل خودت را برای برایتون می زنی؟

قطعا دوست دارم پایم به گلزنی باز گردد. بدشانسی بود که در بازی قبلی گل نزدم. خودم می دانم که اینجا توقعات از من بالاست. به هر حال فصل گذشته آقای گل لیگ هلند شدم اما اینجا هم کوششم را می کنم. مصدومیتی داشتم که خیلی من را عقب انداخت. الان در کوشش هستم و می خواهم در بهترین فرمم باشم. انشاءالله که در بازی های بعدی بتوانم هم گل بزنم و هم بازی های خوبی انجام بدهم. از مردم ایران هم تشکر می کنم، چون می دانم که برای پیروزیت من کلی دعا می نمایند. امیدوارم که بتوانم نماینده خوبی برای ایران باشم.

- تو در فصل نخست حضور در آلکمار هم زیاد گل نزدی. انگار قرار است این راه را در برایتون همه ادامه بدهی.

(می خندد) همانطور که گفتم فوتبال در انگلیس در سطح بالاتری صورت می گیرد و انتظارات هم بسیار بالا است. شرایط اینجا با شرایط حضورم در هلند فرق می نماید. لیگ برتر با اختلاف، بهترین لیگ در دنیا است و پیروزیت در این لیگ اصلاً آسان نیست. البته در فصل اول حضورم در آلکمار این موضوع را به یاد می آورم که زیاد گل نمی زدم و خیلی هم خوب بازی نمی کردم. در حال حاضر این را می دانم که قطعاً فصل آینده بهتر خواهم شد، چون به شرایط عادت خواهم کرد. به خاطر مصدومیت چند هفته سخت پیش رو داشتم در حال حاضر شرایطم خوب است و امیدوارم هر چه سریع تر اولین گلم را برای برایتون به ثمر برسانم.

-

- هدف شخصی ات در برایتون چیست؟

هدفم این است که در این تیم خوب بازی کنم. دوست دارم خیلی زود اولین گلم را به ثمر برسانم تا بتوانم اعتماد به نفس پیدا کنم. وقتی پیروز شوم می توانم بهتر و بهتر ظاهر شوم. در این شرایط پیشرفتم بیشتر خواهد شد همه چیز به اعتماد به نفس بستگی دارد. فصل گذشته در آلکمار پیروز بودم چون آنجا خانه من بود و با طرفداران ارتباط نزدیکی داشتم. امیدوارم این شرایط را در برایتون هم داشته باشم.

- چه شد که بلافاصله بعد از انتها بازی برایتون به هلند رفتی و دیدار آلکمار مقابل فورتاناسیتارد را از نزدیک دیدی؟

آلکمار مثل خانه من می ماند. در فصل اولی که در این تیم حضور داشتم چنین احساسی را نداشتم ولی وقتی زمان سپری شد بیش از پیش علاقه ام به آلکمار افزایش پیدا کرد. من آینده این تیم را روشن می بینم و معتقد هستم که آلکمار برای پیشرفت به بازیکنان بزرگتری احتیاج دارد. من از نحوه برخورد باشگاه با بازیکنان جدید خیلی رضایت دارم. تمام این دلایل باعث شده است که برای من آلکمار یک باشگاه ویژه باشد. من به عنوان یک بازیکن روزی به اینجا آمدم و امروز نیز طرفدار این تیم هستم.

670-3

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 445

به "جهانبخش: برای گلزنی، چند سانتی متر کم آوردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانبخش: برای گلزنی، چند سانتی متر کم آوردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید