حبیبی: رفتار سرمربی ستارگان باعث فحاشی تماشاگران به ملی پوشان مان شد، نفهمیدیم نام حریف مان چیست

به گزارش دَبی بلاگ، هادی حبیبی، سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاد گفت: رفتار سرمربی تیم مقابل و هجومش سمت داور باعث شد تماشاگران به ما فحاشی نمایند.

حبیبی: رفتار سرمربی ستارگان باعث فحاشی تماشاگران به ملی پوشان مان شد، نفهمیدیم نام حریف مان چیست

هادی حبیبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص رویارویی تیمش با تیم کشتی رعد ستارگان ساری در هفته دوم لیگ برتر آزاد گفت: ما این هفته میهمان تیم ساری بودیم، البته هنوز هم نمی دانیم اسم این تیم چیست، ستارگان ساری، رعد ستارگان، رعد پدافند و... و این تخلف است چراکه در لیست اولیه تیم ها که به سازمان لیگ ارائه شد نام این تیم ستارگان بود و بعد از آن قرعه کشی پر از حرف و حدیث، آنها به رعد پدافند تغییر نام دادند و روز گذشته هم دیدیم نام تیم شان رعد ستارگان ساری ثبت شده، حالا نمی دانیم این تیم نظامی هست و یا نه، چنین مسائلی باعث می گردد زحمات سازمان لیگ در سایه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: مورد دومی که باید به آن اشاره کنم، رفتار ناشایست تماشاگران تیم میزبان بود و تیم ما با عدم امنیت روبرو بود. نیروی انتظامی در سالن حضور نداشت، فضایی که به ما داده بودند درست وسط تماشاگران بود و رفتارهای ناهنجاری که کادرفنی تیم ستارگان انجام داد، باعث شد جو سالن علیه ما گردد و شاهد پرتاب اشیا از سوی تماشاگران سمت خود بودیم. آنها به دو کشتی گیر ملی پوش ما (امیرمحمد یزدانی و رضا افضلی) فحاشی می کردند که قطعا این موضوعات به وسیله کمیته قضایی دانشگاه آزاد پیگیری خواهد شد. نمی خواهم خیلی به موضوع داوری اشاره کنم و آن را دلیل شکست مان بدانم، به هرحال مثل همواره ضعف هایی وجود داشت و ابهاماتی در امتیازاتی که رد و بدل شد، وجود داشت، قطعا می گردد شاهد داوری های بهتری باشیم.

سرپرست سابق تیم ملی کشتی آزاد که تیمش اکنون صاحب یک برد و یک باخت در لیگ برتر است، اعلام کرد: رفتار میزبان زیبنده کشتی نبود، خصوصا اینکه مسابقات پخش زنده داشت. رفتارهای سرمربی تیم ستارگان روی کشتی گیر 125 کیلوگرم شان تاثیر گذاشت و او هم برای دست دادن نیامد و دیسکالیفه شد. متاسفانه رفتارهای سرمربی تیم مقابل و هجومش سمت داور باعث شد تماشاگران به ما فحاشی نمایند، فحش هایی که به من دادند، مهم نیست، اما درست نبود دو کشتی گیر ملی پوش ما فحش بخورند.

هادی حبیبی در خصوص شکست 6 بر 4 تیمش مقابل ستارگان ساری گفت: از سه کشتی گیرمان واقعا انتظار شکست نداشتیم. در 70 کیلوگرم امید خدمتی باید حتما می برد اما اصلا خوب ظاهر نشد. رضا افضلی در 74 کیلوگرم به لحاظ روحی و روانی آماده کشتی نبود. در 86 کیلوگرم هم انتظار برد داشتیم که در خصوص قضاوت این مبارزه هم اعتراض داشتیم. به هرحال هم در موضوع داوری ها و هم رفتارهای ناهنجار از سازمان لیگ انتظار داریم که با خاطیان برخورد محکمی گردد تا دیگر شاهد چنین حاشیه هایی در لیگ نباشیم.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3488

به "حبیبی: رفتار سرمربی ستارگان باعث فحاشی تماشاگران به ملی پوشان مان شد، نفهمیدیم نام حریف مان چیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حبیبی: رفتار سرمربی ستارگان باعث فحاشی تماشاگران به ملی پوشان مان شد، نفهمیدیم نام حریف مان چیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید