حضور 27 استان کشور در جشنواره ملی فرهنگ اقوام لرستان

به گزارش دَبی بلاگ، مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از حضور 27 استان کشور در جشنواره ملی فرهنگ اقوام لرستان خبر داد.

حضور 27 استان کشور در جشنواره ملی فرهنگ اقوام لرستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان، سیدامین قاسمی، مدیرکل این استان از حضور 27 استان کشور در جشنواره ملی فرهنگ اقوام لرستان خبر داد.

او در این خصوص گفت: جشنواره ملی فرهنگ اقوام از 16 تا 20 آبان ماه در مجموعه فرهنگی تاریخی قلعه فلک الافلاک در چهار بخش صنایع دستی، سیاه چادر، پخت غذاهای محلی و موسیقی از امروز پنجشنبه برای بازدید عموم برپا شده است.

قاسمی اضافه کرد: در بخش های موسیقی، پخت غذاهای محلی و برپایی سیاه چادر شاهد حضور 20 استان و در بخش صنایع دستی 24 استان کشور حضور یافته اند.

او با اشاره به نمایشگاه تخصصی سنگ های قیمتی و زیورآلات سنتی در حاشیه این جشنواره گفت: در این بخش نیز شاهد حضور 25 استادکار نامی و برند کشور در حوزه تراش سنگ های قیمتی و زیورآلات سنتی هستیم.

دبیر ستاد خدمات سفر استان همایش دفاتر خدمات مسافری کشور را یکی دیگر از بخش های جانبی این جشنواره دانست و شرح داد: علاوه بر بازدید روسا و هیئت مدیره دفاتر مسافری کشور از این جشنواره جلسه هیات مدیره این انجمن را در خرم آباد خواهیم داشت.

مراسم افتتاحیه جشنواره ملی فرهنگ اقوام ساعت 14 روز جمعه 17 آبان ماه با حضور پویا محمودیان، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در مجموعه فرهنگی-تاریخی قلعه فلک الافلاک برگزار خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3846

به "حضور 27 استان کشور در جشنواره ملی فرهنگ اقوام لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 27 استان کشور در جشنواره ملی فرهنگ اقوام لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید