حمایت 100 دلاری اپل از کارمندان خرده فروشی ها در هنگام عالم گیری کرونا

به گزارش دَبی بلاگ، در حالی که سایر شرکت ها، هزینه ها و کارمندان خود را کاهش می دهند شرکت اپل 100 دلار برای کارمندانی در نظر گرفته که در حال حاضر به علت شیوع کرونا بیکار شده اند. درواقع اپل برای حفاظت از سلامت روان کارمندان شاغل در منزل یک بازپرداخت 100 دلاری را شروع نموده است.

حمایت 100 دلاری اپل از کارمندان خرده فروشی ها در هنگام عالم گیری کرونا

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مزایای این امر حاکی از آن است که اپل همچنان به دلیل بسته بودن فروشگاه های خود، سرمایه گذاری در نیروی کار خرده فروشی خود را ادامه می دهد. مزیت دیگر این است که در شرایطی که اغلب خرده فروشی ها و شرکت ها نیروی کار خود را تعدیل می نمایند تا از پس هزینه ها بربیایند، اپل در روندی معکوس در کوشش است کارمندان خود را حمایت کند.

این غول فناوری همچنین در هفته های اخیر به وسیله سانوللو، یک سرویس دیجیتالی برای مدیریت استرس و اضطراب، یک ابزار سلامتی جدید برای کارمندان خرده فروشی اضافه نموده است. این آخرین کار اپل برای حفاظت از سلامتی روانی کارمندان اپل است، زیرا این شرکت قبلاً دسترسی به برنامه مراقبه برای شادی را نیز ارائه نموده بود.

اپل در تاریخ 13 مارس گفت که به طور موقت همه فروشگاه های خرده فروشی در خارج از کشور چین را می بندد تا از کارکنان و مشتریان در برابر گسترش بیماری همه گیر کرونا محافظت کند. این درست قبل از آن بود که دولت ها در سراسر کشور ها اقدام به صدور سیاست هایی برای بستن فروشگا ها نمایند.

تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل در یادداشتی که در 13 مارس منتشر شد، گفت که همه کارمندان ساعتی همچنان حقوق عادی خود را دریافت می نمایند و همچنان به پرداخت حقوق کارگران پیمانکار ادامه دهد. این اقدام درحالی صورت می گیرد که عالم گیری کرونا به اقتصاد کشور ها و شرایط فروش رستورانها، فروشگاه ها و بسیاری از مشاغل آسیب زده است. 90 ٪ آمریکایی ها تحت دستور قرنطینه خانگی هستند. صد ها هزار کارگر خرده فروشی در شرکت های زنجیره ه. ای عظیم در حال اخراج کارمندان خود هستند.

در هفته گذشته، تعداد 6.64 میلیون آمریکایی برای دریافت مزایای بیکاری اقدام کردند این یک رکورد بی سابقه است. اپل هنوز اعلام ننموده است که چه زمانی میخواهد فروشگاه های خرده فروشی خود را بازگشایی کند، اما گزارشی از بلومبرگ حاکی است که فروشگاه ها تا ماه مه بسته خواهند بود.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: انتخاب
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 7325

به "حمایت 100 دلاری اپل از کارمندان خرده فروشی ها در هنگام عالم گیری کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت 100 دلاری اپل از کارمندان خرده فروشی ها در هنگام عالم گیری کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید