خبرنگاران استخدام یکهزار نفر در هلال احمر

به گزارش دَبی بلاگ، تهران - خبرنگاران - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پیگیری جذب یکهزار نفر در این جمعیت اطلاع داد و گفت: این افراد در راستای خدمات رسانی بهتر و طبق پیگیری های صورت گرفته بزودی به وسیله آزمون های عمومی جذب هلال احمر می شوند.

خبرنگاران استخدام یکهزار نفر در هلال احمر

به گزارش روز شنبه خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، این مطلب را مهدی ولی پور در نشست صمیمانه با دبیران باشگاه های امدادگران و نجاتگران مطرح کرد و افزود: تعداد 12 هزار پست سازمانی در جمعیت هلال احمر وجود دارد و در کل کشور پنج هزار امدادگر و نجاتگر در حال خدمت رسانی هستند.

وی شرح داد: 10 هزار میلیارد تومان بودجه جهت تجهیز انبارهای امدادی و تامین تجهیزات تخصصی احتیاج است که 214 میلیارد تومان تا به امروز تخصیص یافته است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به حق ایاب و ذهاب امدادگران و نجاتگران افزود: افزایش حق ایاب و ذهاب امدادگران و نجاتگران در دستور کار است و امیدواریم به زودی ابلاغ گردد.

ولی پور افزود: با تفاهم نامه هایی که امضا شده پیگیر هستیم تا امدادگران و نجاتگرانی که 10 روز در پایگاه ها حضور دارند دفترچه خدمات درمانی دریافت نمایند.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و همچنین تذکرات مکرر وزیر بهداشت مبنی بر عدم سفر در تابستان سال جاری، میلیون ها نفر غربالگری شدند و 48 پست موقت امدادی در کل کشور راه اندازی شد.

حضور 4329 امدادگر در طرح نجات یار

معاون برنامه ریزی سازمان امدادونجات نیز در نشست با دبیران باشگاه های امدادگران و نجاتگران استان خراسان رضوی گفت: اجرای طرح نجات یار با حضور 4329 امدادگر یکم به زودی در پایگاه های سراسر کشور اجرا می گردد.

حمیدرضا اسکاش افزود: کمبود نیرو در چهار محور وجود دارد که با تفاهم نامه های اجرا شده با واحدهای دیگر به زودی کمبود نیرو جبران می گردد.

وی گفت: محور اول انتقال اعضای جوانان و داوطلبان به امدادونجات، محور دوم جذب سرباز امدادگر، محور سوم افزایش رفاهیات و خدمات مطلوب تر برای امدادگران و نجاتگران و محورم چهارم ایجاد طرح نجات یار است.

اسکاش ادامه داد: در صدد هستیم به کارت های شناسایی امدادگران و نجاتگران هویت تازه ای ببخشیم و بیمه امدادگران در حوادث و مصدومیت ها در اولویت قرار گیرد که با تفاهم نامه های اجرا شده با معاون توانبخشی، تخفیف ها و تسهیلات ویژه ای در بخش بهداشتی، درمانی و توانبخشی در دستور کار قرار گرفته است.

معاون برنامه ریزی سازمان امدادونجات کشور با اشاره به فعالیت باشگاه امدادگران و نجاتگران افزود: اردوی دو روزه ویژه دبیران باشگاه امدادگران و نجاتگران استان های سراسر کشور در نخستین فرصت برگزار می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 11537

به "خبرنگاران استخدام یکهزار نفر در هلال احمر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استخدام یکهزار نفر در هلال احمر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید