خبرنگاران رسیدگی به مسائل روستاییان آذربایجان غربی فردا به وسیله سامد

به گزارش دَبی بلاگ، ارومیه- خبرنگاران- مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی گفت: مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری فردا، پنجشنبه میهمان سامانه ارتباط مردم و دولت است.

خبرنگاران رسیدگی به مسائل روستاییان آذربایجان غربی فردا به وسیله سامد

رسول مقابلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: عارف خدرلو از ساعت 10 تا 11 فردا به سوالات روستاییان استان در حوزه های مختلف پاسخ می دهد.

وی افزود: پیش از شیوع بیماری کرونا طی سال گذشته حدود 50 مدیر استانی به وسیله سامد با مردم ارتباط برقرار نموده اند که این فرایند دوباره شروع شده است.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی بیان نمود: در دور جدید حضور مدیران استانی در سامد نیز حدود 55 مدیر استانی در این سامانه برای پاسخ به مردم حضور یافته اند که از جمله آنها مقام عالی استان، سه معاون سیاسی امنیتی اجتماعی، هماهنگی امور مالی و امور عمرانی استاندار و بیش از 40 مدیرکل حوزه های مختلف استانداری و نهادهای مختلف در سطح استان به همراه فرمانداران شهرستان های مختلف شمالی و جنوبی استان هستند.

وی اظهار کرد: مدیرکل دفتر امور روستایی آذربایجان غربی، نیمه مردادماه سال جاری نیز میهمان سامانه مردم و دولت بود.

مقابلی ادامه داد: مردم می توانند با شماره گیری 111 به صورت رایگان مسائل خود را بدون واسطه با مدیران مرتبط در میان بگذارند و از ابتدای فصل پاییز سال گذشته صدها مورد از این طریق ارتباط مردمی برقرار شده است.

دولت با راه اندازی سامانه ارتباط مردمی (سامد) گوشی به دست است تا با راهی مناسب و کم هزینه با مردم ارتباط مستقیم برقرار کند و گام های عظیم تری در راستای برطرف مسائل آنها بردارد.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 12946

به "خبرنگاران رسیدگی به مسائل روستاییان آذربایجان غربی فردا به وسیله سامد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رسیدگی به مسائل روستاییان آذربایجان غربی فردا به وسیله سامد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید