خبرنگاران پلوسی: ترامپ بدنبال سردرگمی رای دهندگان است

به گزارش دَبی بلاگ، تهران- خبرنگاران- نانسی پلوسی با انتقاد شدید از سخنان اخیر رییس جمهوری آمریکا گفت، دونالد ترامپ با حمله به برگزاری انتخابات با استفاده از صندوق های آرای الکترونیک به دنبال تضعیف مشارکت رای دهندگان در انتخابات است.

خبرنگاران پلوسی: ترامپ بدنبال سردرگمی رای دهندگان است

به گزارش خبرنگاران، نشریه هیل بامداد شنبه نوشت، رییس مجلس نمایندگان آمریکا اضافه کرد: حملات ترامپ به آرای انتخاباتی الکترونیک در زمان شیوع ویروس همه گیری کرونا و پیشنهاد وی برای به تعویق انداختن انتخابات ماه نوامبر (آبان) بخشی از کوشش های او به منظور ایجاد سردرگمی رای دهندگان است.

پلوسی در مصاحبه با سی ان ان گفت: رفتارهای اخیر ترامپ به این دلیل است که هرچه مردم شبیه این حرف ها را بشنوند از رای دادن بیشتر دلسرد می شوند.

رییس مجلس نمایندگان آمریکا سخنان اخیر ترامپ را مانند دفن کردن حق رای و دموکراسی خواند و اضافه کرد البته ترامپ هر روز عزت ریاست جمهوری را دفن می نماید.

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز پنجشنبه با ادعای احتمال تقلب و ناسالم بودن انتخابات، برگزاری انتخابات به وسیله پست الکترونیک را رد کرد و خواهان تعویق برگزاری انتخابات 2020 شد.

رییس جمهوری آمریکا در توئیتی نوشت: با روش رای گیری به وسیله پست الکترونیکی (نه رای گیری غیابی که خوب است)، سال 2020 شاهد غیر دقیق ترین و جعلی ترین انتخابات در تاریخ خواهد بود.

وی در توئیت مذکور ادامه داد: این انتخابات بیش از همه برای آمریکا شرمساری به بار خواهد آورد. انتخابات را تا زمانی که مردم بتوانند به صورت مناسب، امن و سالم رای بدهند، به تاخیر بیندازید.

منظور از رای گیری غیابی که ترامپ در این توئیت به آن اشاره نموده نوعی از رای گیری در سیستم انتخاباتی آمریکا برای کسانی است که مایل هستند به صورت غیابی رای دهند. به عبارتی رای دهندگانی که نمی توانند یا نمی خواهند در روز انتخابات پای صندوق های رای حاضر شوند می توانند رای خود را با برگه رای غیابی بفرستند.

ترامپ در توئیت دیگری صبح پنجشنبه نوشت: رای گیری به وسیله پست الکترونیک فاجعه خواهد بود.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: ایرنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10706

به "خبرنگاران پلوسی: ترامپ بدنبال سردرگمی رای دهندگان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پلوسی: ترامپ بدنبال سردرگمی رای دهندگان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید