خدمات گردشگری به توانیتو اضافه می گردد

به گزارش دَبی بلاگ، وحید رجبلو مدیر توانیتو که با راه اندازی این استارت آپ، زندگی را برای معلولان قابل تحمل نموده است، خبر خوشی برای معلولان علاقه مند به گردشگری بیان کرد.

خدمات گردشگری به توانیتو اضافه می گردد

به گزارش خبرنگاران، وحید رجبلو که یکی از مهمانان دورهمی بزرگ فعالان صنعت گردشگری در تاریخ 14 آذرماه 97 بود، درباره استارت آپی سخن گفت که در حوزه خدمات دهی به افراد دارای معلولیت فعال است و به آنها خدمات گوناگونی ارائه می نماید.

این برنامه نویس جوان درباره توانیتو گفت: توانیتو بستری برای برقراری ارتباط دوسویه میان عرضه نمایندگان خدمات و شهروندان دارای معلولیت، سالمندان، بیماران و سایر اقشار احتیاجمند خدمات پزشکی، همیاری و آموزشی است. توانیتو می کوشد با یاری توان سازان خدمات مناسب و متناسب با احتیاجهای شهروندان دارای معلولیت را ارائه کند. خدمات، روی اپلیکیشن یا سایت ثبت می گردد و کاربران خدمات مورد نظر خود را رزرو می نمایند و در محل مورد نظر خود تحویل می گیرند.

وی اضافه نمود: با توجه به اینکه خیلی از مشاغل کل کشور مثل آرایشگاه ها، سوپرمارکت ها و خیلی های دیگر حاضرند برای معلولان خدمات ارائه بدهند، فکر و ایده شکل گیری این استارت آپ به فکر من رسید.

رجبلو که در رویداد توان تک نیز شرکت نموده و بین 22 استارتاپ شرکت نماینده سوم شده است، اعلام کرد: من به صورت خودآموز برنامه نویسی یاد گرفتم و وارد بازار کار شدم. زبان های تحت وب را نیز یاد گرفتم و این به پیشرفت من بسیار یاری کرد.

وی درباره کارایی این استارت آپ مطرح کرد: خدمات روی اپلیکیشن یا سایت شامل دسته بندی های گوناگون همانند پزشکی، توانمندی و عمومی (آرایشگاه، خیاطی، خرید) است.

به گفته رجبلو نام این استارت آپ از همیار مهر به توانیتو تغییر نموده است و در حال حاضر با این نام فعالیت می نماید.

وی درباره ایده شکل گیری این استارت آپ گفت: به علت وجود محدودیت هایی که داشتم این استارت آپ شکل گرفت؛ من همه این ناتوانی ها را با وجودم حس نموده بودم و با وجودم، آنها را درک نموده بودم و به خلق این ایده و استارتاپ پرداختم.

وی اضافه نمود: این استارت آپ در جامعه ای سرویس می دهد که تا به امروز هیچ گونه خدماتی از این دست برای آنها نبوده است؛ جامعه معلولان و سالمندان احتیاج به یاری و همراهی دارند؛ مشابه این سرویس حتی در کل جهان دیده نشده و این یکی از ویژگی های متمایزنماینده توانیتو با سایر استارت آپ هاست.

وی در انتها با اشاره به موضوع جذب سرمایه برای این استارت آپ گفت: چون توانیتو به وسیله خودم مدیریت می گردد و کل هزینه های آن نیز به وسیله من پرداخت می گردد؛ پذیرای سرمایه گذارانی هستیم که در این حوزه آماده فعالیت هستند.

منبع: همگردی
انتشار: 16 دی 1401 بروزرسانی: 16 دی 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 28561

به "خدمات گردشگری به توانیتو اضافه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات گردشگری به توانیتو اضافه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید