دبیر معادلات انتخابات کشتی را تغییر داد، رقابت جذاب برای ریاست

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، عصر روز دوشنبه بود که یکی از سه چهره نامدار کشتی ایران و دنیا به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون کشتی، تایید صلاحیت شد تا بتواند در مجمع حضور یابد.

دبیر معادلات انتخابات کشتی را تغییر داد، رقابت جذاب برای ریاست

علیرضا دبیر روز گذشته به عنوان هفتمین کاندیدای تایید صلاحیت شده رسماً به جمع مدعیان ریاست پیوست تا بدین ترتیب، مصاف انتخاباتی نیز از تک قطبی بودن خارج گردد. طبیعتاً حالا حمید بنی تمیم که تا پیش از تایید صلاحیت دبیر به عنوان مدعی اصلی انتخابات خوانده می شد، حریف سرسخت و نامداری را پیش رو دارد که همین رقابت می تواند برای اهالی کشتی بسیار جذاب و سرنوشت ساز باشد.

از سویی دیگر بسیاری از اهالی کشتی نیز معتقد بودند عدم حضور چهره های نامدار در انتخابات کشتی، می تواند بر سطح کیفی مجمع تاثیر منفی داشته باشد که حالا با تایید صلاحیت علیرضا دبیر و حضورش در انتخابات، می توان سطح کیفی مجمع را بسیار فراتر از قبل دانست.

هر چند هنوز وضعیت امیررضا خادم و عباس جدیدی برای حضور در انتخابات معین نیست و این دو قهرمان همچنان در لیست رد صلاحیت شده ها قرار دارند، اما حضور این دو چهره گوش شکسته هم می توانست بر وزن و کیفیت مجمع انتخابات بیافزاید.

مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کشتی ساعت 10 صبح فردا چهارشنبه 26 تیرماه با حضور 7 کاندیدا در آموزشگاه ملی المپیک برگزار می گردد که حضور وزیر ورزش نیز در این نشست گویای اهمیت و حساسیت این انتخابات برای متولیان ورزش کشور است.

بدین ترتیب علیرضا دبیر، حمید بنی تمیم، سید اصغر آزوره، جاسم امیری، علی اکبر جیره، محمدرضا صالحی و عبدالمهدی نصیرزاده به عنوان مدعیان ریاست فدراسیون کشتی در مقابل اعضای مجمع به ارائه برنامه هایشان خواهند پرداخت تا در نهایت، سکان دار ورزش اول کشورمان پس از ماهها بلاتکلیفی فدراسیون کشتی، انتخاب و معرفی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 مرداد 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1651

به "دبیر معادلات انتخابات کشتی را تغییر داد، رقابت جذاب برای ریاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر معادلات انتخابات کشتی را تغییر داد، رقابت جذاب برای ریاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید