درخشش بوکسورهای ایرانی در آسیا، چهار مدال برنز قطعی شد

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، رقابت های بوکس قهرمانی آسیا از روز دوشنبه در دبی امارات آغاز شده و تا هفت روز ادامه خواهد داشت. تیم ایران با هشت بوکسور در این رویداد مهم شرکت کرده است.

درخشش بوکسورهای ایرانی در آسیا، چهار مدال برنز قطعی شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

چهارشنبه شب، دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی پیگیری شد و نمایندگان ایران روی رینگ رفتند.

امید احمدی صفا بوکسور باتجربه ایران در وزن 52 کیلوگرم روی رینگ رفت و برابر آزائت اوسنالیف از قرقیزستان باخت و از دور مسابقات کنار رفت، اما در ادامه دیگر نمایندگان ایران عملکرد درخشانی داشتند.

در وزن 60 کیلوگرم دانیال شه بخش که در دور نخست حریف پرقدرت قزاقستانی را شکست داده بود رو در روی طارق العنزی کویتی قرار گرفت و در راند دو با ناک اوت به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی در نیمه نهایی مقابل رقیبی از هند مبارزه می کند.

در وزن 69 کیلوگرم مسلم مقصودی به مصاف ویکاش کریشان از هند رفت و با وجود ارائه مبارزه ای نزدیک و جانانه با رای داوران باخت. بوکسور هندی طلای بازی های آسیایی، طلای جوانان جهان، نقره قهرمانی آسیا، برنز المپیک و چندین مدال دیگر در کارنامه دارد.

در وزن 75 کیلوگرم سیدشاهین موسوی که به علت قرار دریافت در سید دو با یک دور استراحت روبرو شده بود در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف بولتائف از تاجیکستان رفت و حریف را به خوبی کنترل کرد و برنده شد. بوکسور المپیکی ایران برای رسیدن به فینال، رقیبی از قزاقستان را پیش رو دارد.

در وزن 81 کیلوگرم میثم قشلاقی با برتری مقابل قهرمان جهان از قزاقستان به نیمه نهایی قدم گذاشت. وی در مرحله بعد با نماینده قرقیزستان مبارزه می کند.

در وزن به اضافه 91 کیلوگرم پوریا امیری بوکسور جوان ایران پس از یک دور استراحت باید در مرحله یک چهارم نهایی رو در روی تارک آلماتروشی از امارات قرار می گرفت که بوکسور میزبان به دلیل مصدومیت انصراف داد تا امیری راهی نیمه نهایی شده و چهارمین برنز ایران را قطعی کند.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 17950

به "درخشش بوکسورهای ایرانی در آسیا، چهار مدال برنز قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش بوکسورهای ایرانی در آسیا، چهار مدال برنز قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید