درخواست از مردم ژاپن برای رعایت اقدامات پیشگیرانه پس از افزایش مبتلایان به کرونا

به گزارش دَبی بلاگ، به دنبال افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جنوب شرق ژاپن، دولت شینزو آبه از مردم این کشور خواسته که همچنان اقدامات پیشگیرانه برای مبتلا نشدن به این ویروس را رعایت نمایند.

درخواست از مردم ژاپن برای رعایت اقدامات پیشگیرانه پس از افزایش مبتلایان به کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ان اچ کی، وزیر مالی این کشور که یکی از مسئولان ارشد در ارتباط با مهار این ویروس به شمار می رود روز گذشته خاطرنشان کرد که باتوجه به شناسایی مسیرهای انتقال این ویروس دولت تصمیمی برای اعلام شرایط اضطراری ندارد.

با اینحال وی نتوانست این موضوع را کتمان کند که به دلیل افزایش تعداد مبتلایان در شهر کیتاکیوشو، حس وجود بحران بر این شهر همچنان باقی است.

نگرانی ها پس از آن افزایش یافته که موارد جدیدی از ابتلا به ویروس کرونا در میان دانش آموزان یک دبستان محلی در شهر کیتاکیوشو ژاپن تأیید شد.

مسئولان این شهر روز یکشنبه 12 مورد جدید ابتلا از جمله چهار نفر در دبستان موریتسونه در بخش کوکورامینامی این شهر را تأیید کردند.

سه دبستان و مدرسه هدایت دیگر در این شهر پس از آن که آزمایش ویروس کرونا تعدادی از دانش آموزان آنها مثبت شد به طور موقت تعطیل شده اند.

مقامات ژاپنی معتقدند که همچنان خطر افزایش تعداد مبتلایان به ویروس در سراسر این کشور وجود داشته و از این رو از مردم می خواهند که اقدامات پیش گیرانه را همچنان رعایت نمایند.

دولت ژاپن از امروز توصیه برای عدم خروج از منزل را لغو خواهد نمود اما همچنان شهروندان ژاپنی در توکیو و 3 استان همسایه آن در قالب این تصمیم قرار ندارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 9187

به "درخواست از مردم ژاپن برای رعایت اقدامات پیشگیرانه پس از افزایش مبتلایان به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست از مردم ژاپن برای رعایت اقدامات پیشگیرانه پس از افزایش مبتلایان به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید