درخواست نقوی حسینی از دولت و کمیسیون تلفیق بودجه درباره بازنشستگان فرهنگی

به گزارش دَبی بلاگ، نماینده مردم ورامین و پیشوا با اشاره به شرایط مالی سخت فرهنگیان، گفت: کمیسیون تلفیق بودجه و دولت باید برای فرهنگیان به ویژه بازنشستگان فرهنگی قدم جدی و محکمی بردارند.

درخواست نقوی حسینی از دولت و کمیسیون تلفیق بودجه درباره بازنشستگان فرهنگی

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سیدحسین نقوی حسینی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه معلمان و خانواده عظیم فرهنگیان به جهت همکاری خوبی که در این روز ها برای مقابله با کرونا داشتند، گفت: معلمان با هدایت دانش آموزان کوشش بسیار کردند تا با مشارکت و همکاری در این امر مهم شرکت داشته باشند.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: لایحه بودجه سال 1399 به شورای نگهبان ارسال شده و احتمال ارجاع مجدد به مجلس برای برطرف ابهامات وجود دارد؛ از این رو کمیسیون تلفیق بودجه و دولت باید برخورد واقعی با توقعات و انتظارات فرهنگیان داشته باشند، زیرا با شعارزدگی نمی توان کاری انجام داد.

وی اضافه کرد: شرایط مالی فرهنگیان به لحاظ حقوق و مزایا سخت شده، این گروه از افراد جامعه در سطح پایینی قرار گرفتند و اداره خانواده فرهنگیان به ویژه بازنشستگان فرهنگیان با تورم بیش از 50 درصد، سخت و سخت است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: کمیسیون تلفیق بودجه و دولت برای بازنشستگان فرهنگی باید قدم جدی و محکمی بردارند. دولت همچنین تخصیص منابع فرهنگیان و بازنشستگان فرهنگی را باید در اولویت قرار دهد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 6435

به "درخواست نقوی حسینی از دولت و کمیسیون تلفیق بودجه درباره بازنشستگان فرهنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست نقوی حسینی از دولت و کمیسیون تلفیق بودجه درباره بازنشستگان فرهنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید