دروازه بان استقلال باید اخراج می شد؟

به گزارش دَبی بلاگ، استقلال از سخت ترین بازی به جای مانده اش تا پایان فصل، دست پر بیرون آمد و یک امتیاز از نقش جهان گرفت. آن ها اما، شانس پیروزی در این مسابقه را هم داشتند. محمد دانشگر، دقیقه 6 استقلال را جلو انداخت و بازیکنان این تیم، فقط 8 دقیقه توانستند پیروزی را حفظ کنند. محمدرضا حسینی با فرار از پشت مدافعان استقلال، با حسین حسینی تک به تک شد و یک پنالتی گرفت. پنالتی که از طریق گئورگی گولسیانی گل شد.

دروازه بان استقلال باید اخراج می شد؟

در صحنه پنالتی، بازیکنان هر دو تیم اعتراض داشتند. استقلالی ها، معتقد بودند داور نباید پنالتی می گرفت و سپاهانی ها، منتظر کارت قرمز برای حسین حسینی بخاطر جلوگیری از موقعیت آشکار گل بودند. با توجه به برخورد نسبتا واضح دروازه بان استقلال با مهاجم سپاهان، اعتراض سپاهانی ها در این صحنه بیشتر بود.

بیشتر کارشناسان داوری، تصمیم داور را تایید کرده اند. از نظر آن ها، برخورد حسین حسینی و محمدرضا حسینی، واضح بوده و بر اساس قوانینی که چند سال قبل تغییر کرد، دیگر این صحنه ها شامل پنالتی و اخراج نمی شوند. نوید مظفری، ابراهیم میرزابیگی و نوذر رودنیل، جزو کارشناسانی هستند که با تصمیم داور موافق بوده اند. هر سه آن ها، معتقد هستند دروازه بان برای مهار توپ شیرجه زده و به همین دلیل، طبق قوانین تازه نباید اخراج شود.

حسین عسگری، تنها کارشناسی بوده که اعتقاد داشته داور در این صحنه، تصمیم اشتباهی گرفته است. عسگری گفته حسین حسینی، خطا نکرده و محمدرضا حسینی پایش را به دروازه بان استقلال می زند. با توجه به رای بیشتر کارشناسان اما، به نظر می رسد موعود بنیادی فر توانسته در مهمترین صحنه مسابقه تصمیم درستی بگیرد.

فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 25439

به "دروازه بان استقلال باید اخراج می شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه بان استقلال باید اخراج می شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید