دوچرخه سواری معلولان به بازی های پاراآسیایی جاکارتا اضافه شد

به گزارش دَبی بلاگ، معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک از اضافه شدن رشته دوچرخه سواری معلولان به بازی های پاراآسیایی جاکارتا اطلاع داد.

دوچرخه سواری معلولان به بازی های پاراآسیایی جاکارتا اضافه شد

با تور مالزی سنگاپور از مشهد از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، با توجه به اینکه شرایط رشته دوچرخه سواری معلولان در بازی های پاراآسیایی جاکارتا اندونزی معین نبود و احتمال حذف این رشته از بازی های پاراآسیایی وجود داشت، محمدرضا محمودخانی معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک از اضافه شدن رشته دوچرخه سواری معلولان به بازی های پاراآسیایی جاکارتا اطلاع داد.

هرچند پیش از این رییس انجمن دوچرخه سواری معلولان اعلام نموده بود که به دلیل پایین بودن سطح بازی های پاراآسیایی از نظر کمی و کیفی نسبت به مسابقات جهانی و پارالمپیک، حضور در این بازی ها فرصت خوبی برای دوچرخه سواری معلولان خواهد بود تا با مدال آوری در این بازی ها سطح خود را در آسیا ارتقاء دهند و صندلی خوبی را کسب نمایند. قطعا عدم حضور در این بازی ها سبب بی انگیزه شدن دوچرخه سواران و شاید انحلال دوچرخه سواری معلولان گردد.

بازی های پاراآسیایی جاکارتا از 11 تا 21 مهر سال 97 در اندونزی برگزار می گردد و کاروان ایران با 18 رشته ورزشی در این بازی ها شرکت خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4771

به "دوچرخه سواری معلولان به بازی های پاراآسیایی جاکارتا اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوچرخه سواری معلولان به بازی های پاراآسیایی جاکارتا اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید