دژاگه: روز خوب مان نبود و همین که یک امتیاز گرفتیم باید راضی باشیم

به گزارش دَبی بلاگ، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد، بازیکنان این تیم در بازی مقابل عمان روز خوبی نداشته اند.

دژاگه: روز خوب مان نبود و همین که یک امتیاز گرفتیم باید راضی باشیم

به گزاش خبرنگار اعزامی خبرنگاران به عمان، اشکان دژاگه در انتها دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عمان گفت: بازی بسیار سختی بود و ما خوب بازی نکردیم، حتی خود من هم نتوانستم خوب بازی کنم، اما همین که یک امتیاز گرفتیم باید راضی باشیم، چون حریف مان خیلی خوب بازی کرد.

وی در خصوص اینکه چرا ایران نتوانست در این بازی خوب ظاهر گردد، گفت: دلیل اصلی آن شرایط آب و هوایی مسقط بود. شاید من به خاطر بازی در قطر خیلی با این شرایط آب و هوایی مشکل نداشته باشم که با این وجود هم بازی برای من در این استادیوم سخت بود. باقی نفرات تیم ملی عادت به بازی در این وضعیت را نداشتند و به مشکل خوردند. توانایی بازیکنان ایران خیلی بیشتر از اینهاست و این را در بازی های قبل ثابت کردند.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که چرا شما که در قطر بازی می کنید هم با این شرایط آب و هوایی مشکل داشتید؟، گفت: قبول کنید بازی در هوای شرجی آسان نیست. نمی دانم چطور بگویم، اما امروز روز بازیکنان تیم ملی نبود. عمان خیلی خوب بازی کرد. البته ما سه بازی خانگی پیش رو داریم و قطعاً با کسب امتیاز لازم از این بازی ها راهی مرحله بعد خواهیم شد.

دژاگه در واکنش به این طرح این موضوع که طرفداران اعتقاد داشتند مقابل عمان انتظارات را برآورده نکرده است، گفت: همان طور که گفتم بازی سخت بود. نمی دانم چطور بگویم که بازی در این شرایط آسان نیست. ما در زمین حریف و در هوای شرجی بازی می کردیم و در این شرایط باید شاد باشیم که توانستیم یک امتیاز بگیریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3776

به "دژاگه: روز خوب مان نبود و همین که یک امتیاز گرفتیم باید راضی باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دژاگه: روز خوب مان نبود و همین که یک امتیاز گرفتیم باید راضی باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید