راه اندازی مرکز تماس نو خبرنگاران در گرگان

به گزارش دَبی بلاگ، پاسخگویی بخشی از تماس های پشتیبانی خبرنگاران، از گرگان انجام می گردد.

راه اندازی مرکز تماس نو خبرنگاران در گرگان

شرکت سفرهای خبرنگاران با افتتاح اولین دفتر خارج از مرکز خود، بخشی از ترافیک پاسخگویی به تماس مشتریان خود را به گرگان انتقال داد و هم اکنون این مرکز با 60 نفر پرسنل به صورت رسمی فعالیت می نماید.

به یاری نوآوری های تازه حوزه تکنولوژی ارتباطات و کسب وکارهای حوزه فناوری اطلاعات، محدودیت های مکانی در اشتغال زایی در جهان کاهش یافته است و سازمان های بزرگ با انتقال مراکز پشتیبانی خود به دیگر شهرها و کشور ها، اقدام به تمرکز زدایی و همکاری با متخصصان دیگر نقاط می نمایند. در ایران نیز پیروی از این رویکرد، می تواند از تمرکز فرصت های شغلی در مرکز و در پی آن مهاجرت ناچارانه نیرو های متخصص از استان های دیگر کشور به تهران، جلوگیری کند.

به همین دلیل شرکت سفر های خبرنگاران اقدام به راه اندازی مرکز تماس تازه خود در گرگان با هدف اشتغال زایی و بهره مندی از توان نیروی کار متخصص و مستعد خارج از تهران گرفت. خبرنگاران معتقد است از این طریق، از مهارت و تخصص نیروهای بومی بهره مند خواهد شد و نیرو های متخصص در شهر محل زندگی خود با فعالیت در زمینه کاری مطلوبشان به کسب عایدی از تخصص خود می پردازند.

علی اکبر سلطان لو، مدیر ارشد پشتیبانی سفرهای خبرنگاران درباره برنامه های آینده این مرکز می گوید: هدف خبرنگاران کاهش عملیات انسانی در فرایند های پشتیبانی و مشاوره سفر است اما با این حال تمامی برنامه های توسعه ای این واحد برای ارائه خدمات و پیشیرد اهداف مشتری مدارانه خبرنگاران را در گرگان پیش خواهیم گرفت و امیدواریم تا سرانجام سال 1400 در این مرکز برای 140 نفر از جوانان گرگانی اشتغال زایی داشته باشیم.

لازم به ذکر است که، مرکز خدمات مشتریان خبرنگاران یکی از واحدهای اثرگذار در خلق تجربه ای شایسته سفر برای مشتریان این شرکت است که در ماه های اخیر نیز توانسته، نقش موثری را در مدیریت بحران ناشی از ویروس کرونا بازی کند.

لازم به ذکر است که همچنان بخش اصلی مرکز خدمات مشتریان خبرنگاران در تهران با حدود 120 نفر پرسنل به صورت شبانه روزی درحال فعالیت و پشتیبانی از خدمات این برند صنعت گردشگری است.

منبع: علی بابا
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 24835

به "راه اندازی مرکز تماس نو خبرنگاران در گرگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی مرکز تماس نو خبرنگاران در گرگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید