رندرهای سری راگ فون 6D از طراحی تکراری آن خبر می دهند

به گزارش دَبی بلاگ، ایسوس مدتی قبل از گوشی های گیمینگ راگ فون 6 و راگ فون 6 پرو رونمایی کرد. در ادامه این فرایند، ایسوس اعلام نموده که میخواهد گوشی هوشمند گیمینگ راگ فون 6D Ultimate را 28 شهریور ماه (19 سپتامبر) به کاربران معرفی کند. حرف D در نام این گوشی هوشمند، ظاهراً به تراشه Dimensity اشاره می نماید و قرار است از پردازنده Dimensity 9000 پلاس مدیاتک به جای اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 به عنوان مغز متفکر بهره ببرد. اکنون اما گزارش تازه 91mobiles، رندرهای تازه سری راگ فون 6D را فاش نموده که بر اساس آن ها، این سری تازه متشکل از دو مدل راگ فون 6D و راگ فون 6D Ultimate خواهد بود.

رندرهای سری راگ فون 6D از طراحی تکراری آن خبر می دهند

با آنالیز رندرهای به اشتراک گذاشته شده، در می یابیم که گوشی های این سری نو ایسوس از نظر طراحی شباهت زیادی با سری راگ فون 6 دارند. برای مثال گوشی راگ فون 6D (گوشی سمت راست در تصویر بالا) بسیار شبیه به راگ فون 6 است و دیگر گوشی این سری یعنی راگ فون 6D Ultimate (گوشی سمت چپ در تصویر بالا) تغییرات جزئی نسبت به راگ فون 6 پرو دارد.

مشخصات احتمالی سری راگ فون 6D

همانطور که در ابتدای خبر به آن اشاره شد، قدرتمندترین گوشی این سری یعنی راگ فون 6D Ultimate از پردازنده Dimensity 9000 پلاس مدیاتک استفاده خواهد نمود و اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که از این امتیاز برخوردار می گردد. این پردازنده مدیاتک که با فرآیند ساخت چهار نانومتری TSMC فراوری شده، توانسته امتیاز تک هسته ای 1322 و امتیاز چند هسته ای 4331 را در تست های بنچمارک AnTuTu کسب کند. با این امتیازها راگ فون 6D Ultimate در بخش پردازنده، راگ فون 6 پرو مجهز به اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک را شکست می دهد، اما در بخش پردازنده گرافیکی، این تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک کوالکام است که قدرت پردازشی بیشتری را ارائه می دهد.

پیش تر گوشی هوشمند راگ فون 6D در وب سایت صدور گواهینامه 3C قرار گرفته که از این طریق بعضی اطلاعات این گوشی هوشمند نو فاش شده است. بر همین اساس، راگ فون 6D از شارژر 65 واتی پشتیبانی می نماید که قادر است در عرض 42 دقیقه باتری غول پیکر این گوشی هوشمند را به طور کامل شارژ کند. انتظار می رود که سایر مشخصات گوشی های سری راگ فون 6D مشابه هم باشند.

با این تفاسیر گفته می گردد هر دو مدل این سری مجهز به نمایشگر 6.78 اینچی AMOLED هستند که از رفرش ریت 165 هرتزی، رزولوشن 1080 در 2448 پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر 1200 نیت، نسبت بدنه به تصویر 20:9 و تراکم پیکسلی 395 ppi پشتیبانی خواهند کرد. گوریلا گلکس ویکتوس وظیفه مراقبت از نمایشگر این گوشی ها را بر عهده دارد. این طور که شنیده می گردد در کنار تراشه Dimensity 9000 پلاس، 18 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی نیز تعبیه خواهد شد.

در پشت این گوشی های هوشمند نو ایسوس یک سیستم دوربین سه گانه طراحی شده که دوربین اصلی آن سنسور 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی خواهد بود. علاوه بر آن، دوربین 13 مگاپیکسلی اولترا واید و 5 مگاپیکسلی ماکرو نیز روی ماژول دوربین این گوشی ها قرار دارند. بعلاوه یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی روی نمایشگر این گوشی ها تعبیه خواهد شد که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

گفته می گردد که ایسوس برای سری نو راگ فون 6D، باتری 6000 میلی آمپرساعتی را به عنوان منبع تغذیه در نظر گرفته است. باید دید کاربران چه واکنشی به گوشی های قدرتمند غول فناوری تایوانی نشان خواهند داد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 شهریور 1401 بروزرسانی: 10 شهریور 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 26810

به "رندرهای سری راگ فون 6D از طراحی تکراری آن خبر می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای سری راگ فون 6D از طراحی تکراری آن خبر می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید