روسیه برای ارائه خدمات نسل پنجم هواوی فرش قرمز پهن کرد

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسین ایج، در شرایطی که کاخ سفید به بهانه جاسوسی سایبری هواوی به نفع دولت چین و در واقع از ترس تسلط چینی ها بر جهانی ارتباطات و مخابرات کوشش می نماید از گسترش دامنه فعالیت های این شرکت در نقاط مختلف جهان جلوگیری کند، کرملین برای هواوی فرش قرمز پهن نموده و به طرف چینی اجازه داده خدمات نسل پنجم در روسیه ارائه دهد.

روسیه برای ارائه خدمات نسل پنجم هواوی فرش قرمز پهن کرد

تحلیل گران هدف روسیه از این اقدام را نشان دادن وحدت و همدلی با پکن بر علیه امریکا دانسته و می گویند البته این کار زمینه برای دسترسی به اینترنت فوق سریع را به وسیله گوشی های هوشمند فراهم می سازد.

مقامات مسکو می گویند ظرف چند سال آینده شبکه نسل پنجم تلفن همراه به بخشی از زیرساخت عادی این شهر مبدل شده و تا سال 2024 تمامی شهرهای اصلی و مهم روسیه تحت پوشش خدمات نسل پنجم تلفن همراه قرار می گیرند.

هواوی از 22 سال قبل در روسیه در حال فعالیت تجاری است و یک شبکه آزمایشی نسل پنجم را نیز در مسکو راه اندازی نموده است. این شرکت در زمینه ارائه خدمات تلفن همراه و ارتباطات سیار نیز بیشترین سرمایه گذاری را در روسیه به عمل آورده است.

هواوی هم اکنون 400 کارمند در مسکو و 150 کارمند در سنت پطرزبورگ دارد که عمدتا در حوزه تحقیق و توسعه فعالیت دارند و قرار است ظرف پنج سال آینده هزار نفر دیگر را در روسیه به خدمت بگیرد.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2914

به "روسیه برای ارائه خدمات نسل پنجم هواوی فرش قرمز پهن کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه برای ارائه خدمات نسل پنجم هواوی فرش قرمز پهن کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید