رکوردشکنی اپل یک هفته پس از معرفی ویژن پرو

به گزارش دَبی بلاگ، ارزش سهام اپل با رشد 1.5 درصدی تا زمان بسته شدن بازار، به 183.79 دلار رسید تا یک رکورد نو ثبت کند. با این رشد قیمت، اپل حالا در آستانه تبدیل شدن به یک شرکت 3 تریلیون دلاری است، البته کوپرتینویی ها در اوایل 2022 به اولین شرکت 3 تریلیون دلاری جهان تبدیل شدند، اما نتوانستند چنین ارزشی را حفظ نمایند.

رکوردشکنی اپل یک هفته پس از معرفی ویژن پرو

به گزارش دیجیاتو، هفته گذشته اپل رویداد WWDC 2023 را برگزار کرد و درحالی که پیش از برگزاری آن ارزش سهام اپل رکورد زد و به 183.87 دلار رسید، پس از خاتمه رویداد ارزش آن کاهش یافت و به 179 دلار رسید؛ بنابراین با توجه به ثابت ماندن ارزش سهام اپل تا زمان بسته شدن بازار، 183.79 دلار یک رکورد تازه محسوب می گردد.

رکوردشکنی ارزش سهام اپل یک هفته پس از معرفی هدست ویژن پرو رخ داده است. Vision Pro اولین محصول کاملاً تازه کوپرتینویی ها از سال 2014 تا به امروز محسوب می گردد که قیمت بالایی دارد.

درحالی که در بازار هدست های زیادی وجود دارند و هدست اپل با قیمت نجومی 3500 دلار به فروش خواهد رسید، به باور کارشناسان، به لطف طراحی، فناوری های مورد استفاده و بعلاوه وفاداری کاربران، ویژن پرو می تواند به موفقیتی بزرگ برای اپل تبدیل گردد. البته بلومبرگ دیروز در گزارشی گفته بود که اپل از طراحی این هدست چندان مطمئن نیست و از ترس میم شدن مدیرانش، تصویری از آن ها درحال استفاده از این محصول منتشر ننموده است.

اپل در رویداد WWDC 2023 در کنار هدست Vision Pro، از بزرگ ترین مک بوک ایر تاریخ یعنی مک بوک ایر 15 اینچی هم رونمایی کرد؛ محصولی که بیشتر آنالیز ها آن را تحسین نموده اند؛ بنابراین پیش بینی فروش مناسب این دستگاه هم احتمالاً در افزایش ارزش سهام اپل نقش داشته است.

منبع: فرارو
انتشار: 25 خرداد 1402 بروزرسانی: 25 خرداد 1402 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 30451

به "رکوردشکنی اپل یک هفته پس از معرفی ویژن پرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردشکنی اپل یک هفته پس از معرفی ویژن پرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید