آیفون 13 پرو مکس را با شارژر مناسب می توانید بسیار سریع تر شارژ کنید

به گزارش دَبی بلاگ، بر اساس تست های صورت گرفته، آیفون 13 پرو مکس از سرعت شارژ بالاتری نسبت به دیگر مدل های این خانواده بهره می برد و حداکثر سرعت شارژ این گوشی به 27 وات می رسد. این یعنی در صورتی که از شارژر 30 وات بهره ببرید، شارژ کامل گوشی در عرض کمتر از 90 دقیقه انجام می گردد.

آیفون 13 پرو مکس را با شارژر مناسب می توانید بسیار سریع تر شارژ کنید

این در حالی است که حداکثر سرعت شارژ سری آیفون 12 فقط 22 وات بود و اپل سرعت شارژ آیفون 12 پرو مکس را 5 وات افزایش داده است. از طرف دیگر، کاربران آیفون 13 پرو باید به سرعت 20 وات بسنده نمایند و سرعت شارژ بی سیم هم به 15 وات محدود شده است. اگر برای آیفون 13 پرو مکس دنبال شارژر 30 وات مناسب هستید، می توانید از شارژر همراه نسل تازه مک بوک ایر و مک بوک پرو بهره ببرید که به ترتیب سرعت 30 و 61 وات دارند و می توانند حداکثر سرعت شارژ را برای آیفون 13 پرو مکس ارائه نمایند.

از طرف دیگر، بهتر است شارژرهای موجود در خانه را هم نگاهی بیندازید. اگر کنار بدنه شارژر عدد مربوط به وات ثبت نشده، با ضرب کردن اعداد مربوط به آمپر و ولتاژ می توانید توان شارژر مدنظر را بر حسب وات به دست آورید.

اگر هم می خواهید شارژر 30 وات را از اپل خریداری کنید، این شرکت چنین شارژری را با قیمت 49 دلار راهی بازار نموده است. از طرف دیگر شرکت های متعددی شارژرهای 30 وات را عرضه نموده اند ولی بر اساس آنالیز های اجرا شده، باید شارژر مبتنی بر 9 ولت و 3 آمپر را خریداری کنید. زیرا حتی اگر شارژر بتواند حداکثر سرعت شارژ 30 وات را ارائه دهد ولی آمپر و ولتاژ آن مطابق با این اعداد نباشد، گویا آیفون 13 پرو مکس با حداکثر سرعت شارژ نخواهد شد.

منبع: The Verge

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 20838

به "آیفون 13 پرو مکس را با شارژر مناسب می توانید بسیار سریع تر شارژ کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 13 پرو مکس را با شارژر مناسب می توانید بسیار سریع تر شارژ کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید