رکوردشکنی کرونا در آمریکا با ابتلای 152 هزار مبتلای جدید

به گزارش دَبی بلاگ، آمریکا روز پنجشنبه از ابتلای بیش از 152 هزار نفر به ویروس کرونا خبر داده است که این یک رکورد جدید در تعداد مبتلایان به این ویروس مرگبار به شمار می رود.

رکوردشکنی کرونا در آمریکا با ابتلای 152 هزار مبتلای جدید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، روزنامه نیویورک تایمز نوشت: برای نخستین بار از آغاز شیوع ویروس کرونا در آمریکا تا به امروز، تعداد مبتلایان به این ویروس در روز پنجشنبه به بیش از 152 هزار نفر رسیده که این یک رکورد جدید به شمار می رود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش آمریکا از هفته گذشته تا به امروز هر روز شاهد ثبت بیش از 100 هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا است.

بر اساس آمارهای موسسه The Covid Tracking Project تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان های آمریکا نیز در روز پنجشنبه به بیش از 67096 نفر رسیده است. این برای سومین روز متوالی است که تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان های آمریکا رکوردهای جدیدی را ثبت کرده است.

این بدان معناست که تعداد فوتی های ناشی از ویروس کرونا در آمریکا نیز احتمالا طی روزها و هفته های آینده افزایش چشمگیری خواهد داشت.

کارشناسان بهداشت و سلامت آمریکا از ماه ها قبل نسبت به رشد فزاینده تعداد مبتلایان و فوتی های ناشی از ویروس کرونا در فصل های پاییز و زمستان هشدار داده بودند.

سرد شدن هوا و تجمع افراد در محیط های سربسته و سرپوشیده ، گسترش و شیوع ویروس کرونا را راحت تر و سریعتر خواهد کرد.

نیویورک تایمز اضافه کرد: تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در 46 ایالت آمریکا رو به افزایش بوده و هیچ ایالتی با کاهش موارد ابتلا به این ویروس روبرو نبوده است.

آنتونی فائوچی مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا نیز از آمریکایی ها خواسته است تا تدابیر پیشگیرانه بهداشتی و سلامت را جدی بگیرند و از ماسک استفاده کرده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 13303

به "رکوردشکنی کرونا در آمریکا با ابتلای 152 هزار مبتلای جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردشکنی کرونا در آمریکا با ابتلای 152 هزار مبتلای جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید