ریکانی: پیشنهاد استقلال آمده اما من بچه خاک آبادانم خبرنگاران

به گزارش دَبی بلاگ، کاپیتان تاثیرگذار نفت آبادان در گفتگویی احساسی مدعی شد که این تیم را بار دیگر ترک نخواهد کرد و خود را جزیی از این باشگاه و هوادارانش می داند

ریکانی: پیشنهاد استقلال آمده اما من بچه خاک آبادانم خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شوک مربوط به خبر فروش طالب ریکانی برای دستیابی به منبع اقتصادی از سوی باشگاه صنعت نفت آبادان با واکنش های تندی از سوی طرفداران این تیم همراه بوده که امیدوار بودند با تقویت تیم، در راستا تاریخ سازی و دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گام بردارند.

طالب ریکانی که در این فصل با ثبت شش گل و سه پاس گل، عملکردی تاثیرگذار در ترکیب نفت آبادان داشته، اکنون جدی ترین گزینه جابجاییی محسوب می گردد که چند تیم را خواستار خود می بیند. او درباره شرایط نفت و همچنین حواشی مربوط به مسائل اقتصادی این تیم و احتمال جدایی اش حرف های جالبی به زبان آورد.

نیم فصل با تمام حواشی و مسائل برای نفت آبادان با کسب نتایج پیروزی همراه شد. درباره عملکرد تیم صحبت کن.

نیم فصل تمام شد اما متاسفانه مسائل ما به هیچ وجه تمام نشده و انگار هم قرار نیست تمام گردد. سه فصل است که این مسائل همراه نفت آبادان است و کاملا هم معین است که تیم احتیاج به حمایت دارد اما معین نیست چرا هر بار فقط باید منتظر ماند و ناکامی تیم و ناراحتی طرفداران را شاهد بود. ما واقعا کوشش زیادی در این فصل داشتیم. طرفداران هم لحظه به لحظه کنار ما بودند و عظیمترین امیدواری و انگیزه برای ما محسوب می شدند. نفت یک تیم ریشه دار و با طرفدار است و این انتظار کوچکی است که از مسوولان بخواهیم در این شرایط سخت کنار تیم و مخصوصا طرفداران باشند.

فصل گذشته هم شرایط به همین شکل بود و بعد از نتایج پیروز در نیم فصل اول در ادامه با اوج گیری مسائل از هدف تان دور شدید.

خب این حرف ما هم هست. طرفدار نفت آبادان با این تیم زنده است و زندگی می نماید. یک نتیجه خوب برای آنها کافیست تا یک هفته کاملا شاد باشند و تمامی مسائل را فراموش نمایند. هر فصل اما اوضاع بدتر می گردد. مسوولان استانی قول همکاری و حمایت داده اند و واقعا هم دست شان درد نکند اما اکنون فرصتی برای از دست دادن زمان نداریم. الان جابجایی نیم فصل است و همه در کوشش برای تقویت تیم خود هستند. نمی گردد انتظار داشت که تیم های دیگر تقویت شوند و ما علاوه بر اینکه بازیکنی جذب نکنیم، حتی برای هزینه های جاری تیم و باشگاه هم به مشکل بربخوریم.

آخرین برآورد هم درباره جدایی تو شکل گرفته است. آقای عیسی زاده مدعی شده در صورتی که نتوانند منابع اقتصادی را تامین نمایند، تو و چند بازیکن دیگر را مجبور هستند بفروشند.

باورتان می گردد الان چند روز است که با شنیدن این خبر درست نتوانستم بخوابم؟ من فرزند این خاک و این تیم هستم. من خودم را جزیی از نفت آبادان می دانم و افتخار می کنم که طرفداران مرا دوست دارند. برای خوشحالی آنها در نیم فصل اول چند برابر کوشش کردم و البته فقط من تنها نبودم و واقعا بازیکن باغیرتی در تیم خودمان داریم که احساس مسوولیت می نمایند و وقتی وارد تمرین و بازی می شوند همه مسائل را فراموش می نمایند. من نمی خواهم فروخته شوم! این حرف من است. یعنی واقعا نمی دانم باید چه کنم. از یک طرف تیم مشکل دارد و مدیر باشگاه می گوید برای حیات در ادامه فصل احتیاج به این اتفاق داریم و از طرف دیگر هرگز دوست ندارم از نفت آبادان جدا شوم. من فقط می توانم امیدوار باشم که مسوولان استانی هرچه زودتر به حمایت تیم بیایند و ما را از این مسائل دور نمایند. چهره طرفداران جلوی چشمم می آید و واقعا این چند روز بغض داشتم. چرا باید نفت آبادان به این روز بیفتد. من نسبت به تک تک طرفداران خودم را مسوول می دانم و می خواهم برای آنها در کنار دیگر بازیکنان تیمم و برای این پیراهن کوشش کنم.

اما گفته می گردد پیشنهاد مناسبی از استقلال داری. شاید این انتقال برای تو یک موقعیت ویژه باشد.

باشگاه گفته نامه پیشنهاد آمده. از چند باشگاه دیگر هم آمده است. نه من که چند بازیکن دیگر تیم هم پیشنهادات خوبی دارند. برای من نه استقلال و نه هیچ تیم دیگری اهمیت ندارد. برای همه تیم ها احترام قائل هستم اما من پسر این خاک هستم. خاکی که همه می دانند مردم آن چه شرایطی را دنبال می نمایند و چه مسائلی دارند. بله، درست می گویید و اگر بخواهم فقط به خودم فکر کنم شاید انتقال در این مقطع که عملکرد خوبی در نیم فصل داشتم و تیم ها میلیاردی برای جذب بازیکن هزینه می نمایند، به سود من باشند. اما برای من در این شرایط مهم و در اولویت تیم نفت و طرفداران آبادانی هستند. به قول فرانچسکو توتی خانواده مهمترین چیز هر کسی است و آدم نباید به خاطر مسائل اقتصادی خانواده اش را ترک کند. من دوست دارم اینجا بمانم و از مدیران نفت آبادان هم می خواهم مرا نفروشند. امیدوارم شرایط به شکلی پیش برود که مدیران استانی هر چه زودتر مسائل اقتصادی تیم را حل نمایند تا همه در کنار هم برای پیروزیت باشگاه و خوشحالی طرفداران گام برداریم.

اما بعید به نظر می رسد که در این مقطع مسائل اقتصادی باشگاه حل گردد و حتی با شکایت سوشا پنجره جابجایی هم بسته شده است.

تا جایی که خبر دارم مسوولان استانی و مدیران باشگاه در کوشش برای حل مسائل اقتصادی هستند. بودجه به باشگاه تخصیص داده شده است و البته گفته می گردد این پول قرار است در سال جدید آزاد گردد. اما الان در مقطع حساسی قرار داریم. همانطور که گفتم الان جابجایی نیم فصل است و تیم احتیاج به تقویت دارد. از سوی دیگر باید شرایط برای حضوری قدرتمند در ادامه فصل و دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان نیز فراهم گردد. نه من، که همه بازیکنان و کادرفنی و طرفداران امیدوار هستند که یک اتفاق ویژه را در سرانجام فصل رقم بزنیم و به سهمیه آسیایی برسیم. شما گفتید که حضور در استقلال و یا هر تیم مطرح دیگری یک اتفاق ویژه برای من خواهد بود اما من معتقدم که اینجا و در نفت آبادان با حضور در لیگ قهرمانان آسیا یک اتفاق ویژه و تاریخی برای همه ما رقم خواهد خورد. بازیکنان زیادی از نفت آبادان به تیم های استقلال و پرسپولیس رفتند ولی ما امروز یک هدف عظیم داریم. هدفی که تنها همراهی و حمایت ما را به آن نزدیک خواهد نمود. مسوولان باشگاه البته در کوشش هستند تا با پرداختی به سوشا مشکل پنجره جابجاییی را حل نمایند.

پس پرونده حضورت در استقلال یا هر تیم عظیم دیگری را بسته شده بدانیم، علیرغم اینکه باشگاه گفته برای حل مشکل اقتصادی شاید اقدام به فروش تو نمایند؟

باز هم می گویم که برای تمام تیم ها احترام قائل هستم. اما یک لحظه تماشای خنده طرفداران آبادانی با پیراهن برزیلی این تیم را با هیچ ثروتی عوض نخواهم کرد. امیدوارم شرایط به شکلی پیش برود که نه من و هیچ بازیکن دیگری مجبور نگردد از تیم برود. اینجا خانه ماست.

آقای پورموسوی هم علیرغم مسائل اقتصادی اعلام نموده که قصد جدایی از تیم را ندارد.

ما یک تیم فوق العاده هستیم. کوشش زیادی برای نیم فصل اول و کسب نتایج خوب داشتیم. در چند هفته آخر مسائل تیم زیاد شد و کمی از هدف مان دور شدیم. این همان اتفاق نگران نماینده ای که از آن برای نیم فصل دوم حرف می زنیم. تیم نباید دچار آسیب گردد و باید به بهترین شکل حفظ گردد. امیدوارم این اتفاق هرچه زودتر بیفتد. هم آقای پورموسوی و هم دیگر اعضای تیم همگی هدف عظیمی دارند و در کنار آن به دنبال بهترین اتفاق خواهیم بود. امیدوارم هر چه زودتر مسوولان استانی که بارها با حضور در مراسم های مختلف و در تمرینات تیم وعده یاری و حمایت داده بودند، دست به کار شوند و در راستا یک تاریخ سازی عظیم در کنار نفت آبادان باشند.

ورزش3

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 16189

به "ریکانی: پیشنهاد استقلال آمده اما من بچه خاک آبادانم خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریکانی: پیشنهاد استقلال آمده اما من بچه خاک آبادانم خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید