زیدان و رکوردهایی که در انتظارش است

به گزارش دَبی بلاگ، سرمربی رئال مادرید می تواند به زودی رکورد این تیم در بازی های بدون شکست را بشکند.

زیدان و رکوردهایی که در انتظارش است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، آخرین شکست رئال مادرید به 6 آوریل (19 فروردین) در ملاقات رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر ولفسبورگ (دو بر صفر) برمی شود. پس از آن مادرید 26 پیروزی و 7 تساوی کسب کرد. در این میان سفیدپوشان فاتح لیگ قهرمانان شدند. زین الدین زیدان تا به امروز توانسته است یکی از بهترین رکوردهای مادرید را به ثبت برساند و پس از شکست رکورد کارلو آنچلوتی، تنها لئو بین هاکر را پیش رو دارد. سرمربی مادرید در سال های 1988 تا 1989، رکورد 34 بازی بدون شکست را به ثبت رساند.

در بازی دیشب (شنبه) به نظر می رسید رکورد 32 بازی بدون شکست زیدان سرانجام برسد اما گل دقیقه 90 سرخیو راموس مانع از این اتفاق شد. جالب این جاست آنچلوتی این رکورد را از ملاقات برابر بارسلونا تا ملاقات بعدی مقابل این تیم به ثبت رساند. یعنی او از 26 اکتبر سال 2013 تا 23 مارس 2014 در 31 بازی شکست نخورد. در نخستین ملاقات، بارسلونا را دو بر یک شکست داد و در بازی دوم، چهار بر سه مغلوب این تیم شد. آنچلوتی در مجموع 31 بازی 26 پیروزی و 5 تساوی را به دست آورده است.

در اسپانیا بهترین رکورد به لوییس انریکه اختصاص دارد سرمربی بارسلونا رکورد 39 بازی بدون شکست را فصل گذشته بر جای گذاشته است. در اروپا بهتر از رکورد انریکه نیز وجود دارد. ناتینگهام فارست با راهنمایی برایان کلاف، 40 بازی پیاپی را بین سال 78 و 1977 بدون شکست پشت سر گذاشت. البته رکورد آنتونیو کونته به همراه یوونتوس در سال 2012 - 2011 بهتر است. تیم ایتالیایی در 43 بازی پیاپی مغلوب هیچ تیمی نشد.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5396

به "زیدان و رکوردهایی که در انتظارش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان و رکوردهایی که در انتظارش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید