سازمان لیگ باشگاه استقلال را دور زد، پشت پرده بنر تبلیغاتی چیست

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، هنوز حاشیه های اقدامات عجیب سازمان لیگ در جشن قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس تمام نشده که مسئولان این سازمان حاشیه جدیدی را ایجاد نموده اند و این بار نوبت استقلال بود تا با دست رد خواسته اش از سوی سازمان لیگ روبرو گردد.

سازمان لیگ باشگاه استقلال را دور زد، پشت پرده بنر تبلیغاتی چیست

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

بعد از آنکه مسئولان باشگاه استقلال دیدند در ملاقات پرسپولیس و ذوب آهن بنر بزرگی از تبلیغ یک شرکت روی سکوهای طبقه اول قرار گرفته با این نیت که بتوانند از حامی اقتصادی خود درآمد بیشتری داشته باشند درخواست کردند که همین فضا برای بازی با سپاهان در اختیار آنها قرار بگیرد.

اما پیگیری های مسئولان باشگاه استقلال با این پاسخ سازمان لیگ روبرو شد که اینگونه تبلیغات غیرقانونی است و نمی توانند اجازه بدهند استقلال روی سکوی طبقه اول بنری از حامی اقتصادی خود را نصب کند.

زمانی که ملاقات استقلال و سپاهان آغاز شد مسئولان باشگاه با تعجب دیدند که روی سکوی طبقه اول همان بنری که در ملاقات پرسپولیس و ذوب آهن نصب شده بود بازهم وجود دارد و سازمان لیگ استادیومی که استقلال اجاره نموده و هزینه اش را می دهد در راستای منافع خودش استفاده نموده است.

باشگاه استقلال که این اقدام سازمان لیگ را منفعت طلبی و اقدامی غیرحرفه ای می داند احتمالاً امروز به این کار آنها پاسخ خواهند داد.

معین نیست پشت پرده این بنر تبلیغاتی چیست که باید در استادیوم تحت اجاره استقلال و پرسپولیس نصب گردد و عایدی آن به جیب سازمان لیگ و یا حامی این سازمان برود؟!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10944

به "سازمان لیگ باشگاه استقلال را دور زد، پشت پرده بنر تبلیغاتی چیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان لیگ باشگاه استقلال را دور زد، پشت پرده بنر تبلیغاتی چیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید