سخنگوی شهرداری: برف روبی معابر فرعی به محض اتمام بارش شروع خواهد شد ، شارژ چندباره مخازن شن

به گزارش دَبی بلاگ، سخنگوی شهرداری تهران گفت: 3هزار و 180 محفظه کیسه شن در تهران جانمایی شده که از ابتدای بارش امروز تا به حال 2 بار شارژ شده و مجدد هم شارژ خواهد شد.

سخنگوی شهرداری: برف روبی معابر فرعی به محض اتمام بارش شروع خواهد شد ، شارژ چندباره مخازن شن

به گزارش خبرنگاران، عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران درباره عملکرد شهرداری در روز برفی مرکز به تهران 20 گفت: ما از روز آدینه و بعد از برف قبلی که باعث بروز مشکلاتی شد که مجدد بابت این اتفاق عذرخواهی می کنم، جلسات متعددی برگزار کردیم.

محمدخانی اضافه کرد: پیرو پیش بینی هواشناسی برای برف امروز جلساتی بین نهادهای مختلف از جمله بین شهرداری و پلیس راهور برقرار شد و هماهنگی های ویژه صورت گرفت. دیشب حوالی ساعت 12 شب در تمامی شهرداری ها جلسات نهایی را برگزار کردیم.

سخنگوی شهرداری تهران با بیان اینکه از ساعت 2 بامداد گروه های خدمات شهری اقدام به شن پاشی در شریان های اصلی کردند، گفت: از حدود ساعت 5 تا 6 صبح در تمامی معابر اصلی شهروندان شاهد خدمت رسانی همکاران من بودند.

محمدخانی تاکید نمود:با توجه به کاهش حجم بارش در منطقه ها جنوبی، برای برف روبی اولویت را به منطقه ها شمالی مرکز دادیم و از منطقه ها جنوبی نیروهای برف روب را به منطقه ها شمالی گسیل کردیم.

او عنوان نمود: گزارش راهور و مرکز کنترل ترافیک نشان داد که اندازه کندی حرکت در امروز 20 درصد بیشتر بوده که بخشی از آن به علت لغزندگی معابر طبیعی است. امروز شاهد مدت زمان طولانی بارش برف و کاهش شدید دما بودیم. صبح در منطقه اتوبان ارتش دمای منفی 5 درجه را تجربه کردیم که نگرانی یخ زدگی معابر را به رغم شن پاشی داشتیم. تا همین لحظه هم این روند ادامه دارد.

محمدخانی در خاتمه تاکید نمود: تماس های مردم با 137 درباره کوچه ها قابل توجه است. به محض خاتمه بارش سنگین برف سراغ معابر و کوچه ها می رویم. اکنون درخت تکانی ها شروع شده و تا صبح عملیات برف روبی را به سمت کوچه ها می بریم. بعلاوه 3180 محفظه کیسه شن در تهران جانمایی شد که از ابتدای بارش امروز تاریخ حال 2 بار شارژ شده و مجدد هم شارژ خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 بهمن 1401 بروزرسانی: 24 بهمن 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 29149

به "سخنگوی شهرداری: برف روبی معابر فرعی به محض اتمام بارش شروع خواهد شد ، شارژ چندباره مخازن شن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی شهرداری: برف روبی معابر فرعی به محض اتمام بارش شروع خواهد شد ، شارژ چندباره مخازن شن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید