سریال تلماسه هم به دنی ویلنوو رسید

به گزارش دَبی بلاگ، آی سینما: دنی ویلنوو کارگردان کانادایی فیلم های سیکاریو و بلید رانر 2049 که قرار است فیلم تلماسه دیوید لینچ را بازسازی کند، سریال تلماسه: انجمن خواهری را هم خواهد ساخت. این سریال برای سرویس تلویزیونی آنلاین برادران وارنر فراوری خواهد شد.

سریال تلماسه هم به دنی ویلنوو رسید

داستان تلماسه: انجمن خواهری در دنیای رمان های حماسی فرانک هربرت می گذرد و از زوایه دید زنان مرموزی روایت می گردد که با عنوان بن گزریت شناخته می شوند. آنها توانایی جسمی و ذهنی فوق العاده دارند و وارد مناسبات قدرت ایمپریوم می شوند که در نهایت آنها را به سیاره ناشناخته آراکیس می کشاند که ساکنانش آن را تلماسه می خوانند

ویلنوو قرار است قسمت اول این سریال را بر اساس فیلمنامه جان اسپاییتس کارگردانی کند. این دو فیلمنامه نسخه سینمایی تلماسه را هم در کنار اریک راث می نویسند. آنها همچنین همراه با برایان هربرت، بریان مریت و کیم هربرت تهیه کنندگان سریال تلماسه: انجمن خواهری خواهند بود.

فرانک هربرت تلماسه را در سال 1965 منتشر کرد که تبدیل به یکی از مهم ترین رمان های تاریخ ادبیات علمی -تخیلی شد او پنج دنباله هم برای این داستان نوشت و بعد از او دو پسرش هم چندین داستان دیگر در ادامه این مجموعه نوشتند.

رمان اول تلماسه در سال 1984 توسط دیوید لینچ به فیلم تبدیل شد. ویلنوو قرار است آن فیلم را با حضور بازیگرانی مانند تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، اسکار آیزاک، جاش برولین، استلان اسکارسگارد و دیو باتیستا بازسازی کند و این فیلم 20 نوامبر 2020 اکران خواهد شد.

9417

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: آی سینما
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1333

به "سریال تلماسه هم به دنی ویلنوو رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال تلماسه هم به دنی ویلنوو رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید