13 سریال مارول برای دیزنی پلاس که منتظر انتشارشان هستیم

به گزارش دَبی بلاگ، استودیوی مارول در حال ساخت تعدادی سریال مربوط به دنیای سینمایی مارول برای دیزنی پلاس است و اکنون می خواهیم تمام سریال هایی را که به زودی پخش خواهند شد، آنالیز کنیم.

13 سریال مارول برای دیزنی پلاس که منتظر انتشارشان هستیم

مارول در سال 2019 اعلام نمود که میخواهد جهانی سینمایی مارول را به جهانی تلویزیون انتقال بدهد. این استودیو، به همراه کوین فایگی ساخت سریال هایی که بخش های مهمی از جهانی ماورل خواهند بود را، تایید کرد. این سریال ها سمت و سوی جدیدی را، پس از فیلم انتقام جویان: آخر بازی، به جهانی سینمایی مارول خواهند داد.

با خارج شدن تعدادی از انتقام جویان اصلی از صحنه، مارول فضای بیشتری برای پررنگ کردن نقش های مکمل، با دادن نقش های اصلی به آن ها و اضافه کردن قهرمانان جدید، در فاز چهارم خود پیدا نموده است. مارول برای اولین بار خبر ساخت اولین موج سریال های دیزنی پلاس خود را، با تایید پخش پنج سریال در سال 2021، در کامیک-کان سن دیگو سال 2019 اعلام نمود. کمی بعد تر، باشگاه طرفداران رسمی دیزنی خبر پخش سه سریال دیگر را به عنوان بخشی از فاز چهارم مارول اعلام نمود.

از زمانی که مارول برنامه خود را برای پخش سریال های جدید شروع کرد، اخبار زیادی مبنی بر ساخت سریال های بیشتری وجود داشته است. سریال های وانداویژن و فالکون و سرباز زمستان هم اکنون ساخته و پخش شده اند و راه را برای ساخت سریال های دیگر هموار نموده اند. با وجود شخصیت ها و داستان های الهام گرفته از کمیک های کامل و غنی مارول، انتخاب این که ساخت کدام سریال باید اعلام شود، کار سختی نیست. اکنون به سراغ سریال های دیزنی پلاسی می رویم که فرآیند ساخت آن ها، رسما تایید شده است.

1. لوکی (Loki)

تام هیدلستون بار دیگر به عنوان خدای شرارت، در سریال دیزنی پلاس لوکی به جهانی مارول باز می شود. با وجود این که در فیلم انتقام جویان: جنگ های ابدیت شاهد مرگ لوکی بودیم، ماجرای سفر در زمان در فیلم انتقام جویان: آخر بازی واقعیتی جایگزین به وجود آورد، که لوکی در آن با استفاده از تسراکت از دست انتقام جویان فرار می نماید.

این نسخه از لوکی که در این سریال دیده می شود، درگیر سفر در زمان و واقعیت های گوناگون است. اوون ویلسون، گوگو امباتا-را، ریچارد ای گرانت، وونمی موساکو، سوفیا دی مارتینو، ساشا لین، اریکا کولمن و یوجین کوردرو بازیگرانی هستند که هیدلستون را در این سریال همراهی می نمایند.

کارگردان لوکی کیت هرون و نویسنده آن مایکل والدرون است. هنگامی که برای اولین بار ساخت این سریال اعلام شد، پخش آن را حدود بهار سال 2021 دانستند و اکنون تاریخ پخش اولین قسمت آن، 11 ژوئن 2021 است. گفته می شود که سریال لوکی، در نقاطی به فیلم دکتر استرنج 2 ربط پیدا می نماید، که این موضوع، نقش مقام واریانس زمان را شرح می دهد. طبق فوتیج های پخش شده از سریال، لوکی به خاطر حقیقتی که در فیلم انتقام جویان:آخر بازی شکسته است باز خواست می شود و باید به مقام واریانس زمان در بازسازی آن یاری کند.

2. چه می شود اگر…؟ (What If…?)

مارول با پخش سریال چه می شود اگر…؟ از دیزنی، شانس خود را در زمینه انیمیشن هم امتحان می نماید. این انیمیشن توسط شخصیت واچر جفری رایت روایت می شود و تغییر های جدیدی در داستان ها و شخصیت های جهانی سینمایی مارول ایجاد می نماید. برای انجام چنین کاری، مارول هنرپیشه های مارول را باز می گرداند تا صدای نقش های قبلی خود را ایفا نمایند.

بازیگران این سریال شامل مایکل بی جردن (کیل مانگر)، جاش برولین (تانوس) و پال راد (انت من) و بعضی دیگر می شوند. تا به امروز سه خط داستانی از سریال رونمایی شده است. یکی پگی کارتر (هیلی اتول) است که از ابتدا کاپیتان آمریکا می شود، دیگری تچالا (چدویک بوزمن فقید) است که جایگزین استار-لرد در فضا می شود و آخرین داستان باکی (سباستین استن) است که با کاپیتان آمریکایی که زامبی شده، در حال مبارزه است. طبق اخبار اعلام شده، سریال چه می شود اگر…؟ در تابستان 2021 پخش می شود و ساخت فصل 2 این سریال نیز، تایید شده است. هر دو فصل حاوی 10 قسمت هستند.

3. هاوک-آی (Hawkeye)

پخش سریال اختصاصی شخصیت هاوک-آی با بازی جرمی رنر از دیزنی پلاس تایید شده است و می دانیم که تیرانداز ماهر دیگری، به نام کیت بیشاپ در این سریال معرفی خواهد شد. مارول از هیلی استاینفلد برای ایفای نقش کیت بیشاپ استفاده نموده است. فیلم برداری این سریال از پاییز سال قبل شروع شد و اکنون به اتمام رسیده است. دیگر بازیگران این فیلم شامل آلاکوا کاکس، ورا فارمیگا، فلورنس پیو، فرا فی، تونی دالتون و زان مک کلارنون می شود.

بعضی از موضوعات سریال، توسط کانسپت آرت های آن توصیف شده است. از بعضی از این عکس ها متوجه می شویم سریال تا حد زیادی از کمیک های مت فرکشن الهام گرفته است. جاناتان ایگلا، شورانر این سریال و کیتی متیوسان و تنر بین هم نویسندگان آن خواهند بود. پخش سریال هاوک-آی برای اواخر سال 2021 برنامه ریزی شده است.

4. خانم مارول (Ms. Marvel)

کامالا خان تبدیل به یکی از جدید ترین شخصیت هایی خواهد شد که نقشی اصلی در سریال های دیزنی پلاس جهانی سینمایی مارول دریافت می نماید. این نوجوان آمریکایی-پاکستانی، از زمان اولین نمایشش در سال 2013 تبدیل به یکی از محبوب ترین شخصیت های کمیک شده است. در پاسخ به این واکنش ها، باشگاه طرفداران رسمی دیزنی حضور کامالا خان را در سریال خانم مارول، قبل از نقش پیدا کردن او در فیلم های آینده (که یکی از آن ها فیلم کاپیتان مارول 2 است) تایید کرد.

ایمان ولانی برای ایفای نقش این شخصیت در سریال خانم مارول و پروژه های آینده مارول انتخاب شده است. بازیگران دیگری که او را به عنوان نقش های مکمل همراهی خواهند کرد آرامیس نایت، ساغر شیخ، ریش شاه، مت لینتز، زنوبیا شروف و موهان کاپور خواهند بود.

شایعاتی مبنی بر ساخت ورژن ریبوت شده Inhumans وجود دارد، ولی جزئیات آن تایید نشده است. گفته می شود بیشا کی علی شورانر این سریال خواهد بود. وقتی که خبر ساخت سریال خانم مارول پخش شد، پیش یبنی می شد که این فیلم تا سال 2022 آماده شود؛ اما فیلم برداری آن از اواخر 2020 شروع شد و احتمالا تا اواخر 2021 آماده است.

5. شوالیه ماه (Moon Knight)

شخصیت جدید دیگر مارول که در دیزنی پلاس از او رونمایی خواهد شد، مارک اسپکتور در سریال شوالیه ماه است. ابرقهرمان یهودی مبتلا به اسکیزوفرنی اعتقاد دارد که قدرتش را از خونش، خدای مصری ماه می گیرد. اما از طرف دیگر ممکن است او فقط یک فرد دیوانه باشد. مارول اسکار آیزاک را برای ایفای نقش شوالیه ماه و می کالامی، بازیگر سریال رامی و اتان هاک را برای نقش های نامعینی در این سریال انتخاب نموده است. ژان پال دوشامپ، مارلین آرلان، ادی سیلور و ویلو سیلور نیز، در این سریال حضور دارند.

شورانر شوالیه ماه جرمی اسلیتر خواهد بود و نویسندگانی از جمله بو دمایو (نویسنده ویچر) او را همراهی خواهند کرد. گفته می شد که فرآیند فراوری سریال از نوامبر 2020 باید شروع می شد، اما به دلایلی این فرآیند تا بهار 2021 به تعویق افتاد و این سریال حداقل تا سال 2022 آماده نخواهد شد. این سریال دارای 6 قسمت خواهد بود.

6. هالک-دخت (She-Hulk)

شخصیت جنیفر والترز، در حال آماده شدن برای اولین ایفای نقش خود در جهانی سینمایی مارول، به عنوان شخصیت اول هالک-دخت در سریال دیزنی پلاس است. ورود این شخصیت به جهانی سینمایی مارول پس از تضعیف هالک در اثر حوادث اتفاق افتاده در فیلم انتقام جویان: آخر بازی اتفاق می افتد. مارک رافلو به نقش بروس بنر بخواهد بازگشت و تاتیانا ماسلانی نقش هالک-دخت را بازی می نماید. به جز این دو، شاهد بازیگرانی مثل تیم روث در نقش ابومینیشن، جینجر گونزاگا در نقش دوست صمیمی هالک-دخت و ستاره فیلم همیلتون، رنه الیس گولدزبری، در نقش آملیا خواهیم بود. اخباری مبنی بر موضوع و محتوای این سریال وجود ندارد، اما می دانیم که شامل 10 قسمت نیم ساعته خواهد بود.

مارول جسیکا جائو (از نویسندگان ریک و مورتی) را به عنوان شورانر این سریال انتخاب نموده است و او تیمی از نویسندگان مد نظر خود را گرد هم آورده است. فیلم برداری این سریال قرار بود در تابستان 2020 اتفاق بیافتد که به تعویق افتاد. پس هوادارن باید منتظر انتشار اخبار جدید از این سریال باشند.

7. تهاجم مخفی (Secret Invasion)

سریال تهاجم مخفی با حضور ساموئل ال جکسون به عنوان نیک فیوری و بن مندلسون به عنوان تالوس اسکرال، راجع به کوشش های شخصیت های اصلی داستان برای جلوگیری کردن از تصرف جهان به دست اسکرال های تغییر شکل دهنده است. همان طور که طرفداران به یاد دارند، تالوس در فیلم دوم اسپایدرمن جهانی سینمایی ماورل خود را در نقش نیک فیوری جا زده بود. پس همکاری بین این دو موضوع جدیدی نیست. ستارگان دیگر این فیلم الیویا کولمن، ستاره سریال بازی تاج و تخت امیلیا کلارک و بازیگر فیلم شبی در میامی، کینگزلی بن ادیر، هستند. این سریال که به دست کایل برد استریت نوشته شده است، شامل شش قسمت خواهد بود.

8. آیرون هارت (Ironheart)

ریری ویلیامز، با بازی ستاره فیلم یهودا و مسیح سیاه، دومینیک تورن یک دانشجوی مهندسی نابغه ای است که لباس مرد آهنی خودش را طراحی می نماید. جزئیات زیادی راجع به سریال آیرون هارت در دست نیست، اما می دانیم که مارول چیناکا هوج، نویسنده فیلم برف شکن را به عنوان نویسنده اصلی این سریال استخدام نموده است. این سریال شامل 6 قسمت خواهد بود ولی تاریخ فیلم برداری یا پخش آن معین نیست.

9. جنگ های زره پوش (Armor Wars)

ساخت این سریال ابتدا در دسامبر 2020 اعلام شد و یکی از مهم ترین شخصیت های جهانی سینمایی مارول در آن حضور پیدا می نماید. این شخصیت همان جیمز رودز (ماشین جنگی) است. این سریال راجع به کوشش های ماشین جنگ برای جلوگیری از افتادن تکنولوژی مرد آهنی تونی استارک به دست اشخاص نامناسب است. به جز خود دان چیدل، باقی بازیگران این سریال معین نشده اند. انتظار می رود فیلم برداری جنگ های زره پوش در امسال در آتلانتا شروع شود.

10. نگهبانان کهکشان: ویژه تعطیلات (The Guardians of the Galaxy Holiday Special)

این سریال، که توسط جیمز گان کارگردانی می شود پس از فیلم ثور: عشق و تندر (Thor: Love and Thunder) و قبل از بخش سوم نگهبانان کهکشان پخش خواهد شد. این نمایش شامل بازیگران اصلی نگهبانان کهکشان، یعنی کریس پرت، وین دیزل، بردلی کوپر، دیو باتیستا، کارن گیلان و پام کلمنتیف خواهد بود.

11. من گروت هستم (I Am Groot)

این سریال مجموعه ای از انیمیشن های کوتاه، راجع به این شخصیت دوست داشتنی است که در قسمت اول محافظان کهکشان، برای اولین بار در جهانی سینمایی مارول حضور پیدا کرد. راجع به محتوای این سریال چیزی معین نیست. هم چنین نمی دانیم که آیا شخصیت های دیگر به او در این سریال می پیوندند یا خیر و نمی دانیم که پخش آن از دیزنی پلاس چه موقع خواهد بود.

12. واکاندا (Wakanda)

به نظر می رسد واکاندا مکان بسیار جذابی برای هوادارن باشد و علاوه بر فیلم پلنگ سیاه 2، سریالی که در این مکان تخیلی اتفاق می افتد هم در حال ساخت است. به جز موقعیت آن، چیزی در خصوص محتوای سریال، بازیگر ان و زمانی که در آن اتفاق می افتد، نمی دانیم. تمرکز این سریال می تواند روی نیروی دورا میلاژ باشد که آخرین بار در سریال فالکون و سرباز زمستان حضور پیدا کردند. احتمالا فیلم پلنگ سیاه 2 دیدگاه وسیع تری را فراهم می سازد، اما تا آن موقع اطلاعات مربوط به این سریال مخفی باقی می ماند.

13. اکو (Echo)

اکو، ابرقهرمان ناشنوایی که قابلیت تقلید حرکات بقیه را دارد، احتمالا برای اولین بار در سریال هاوک-آی حضور پیدا کند؛ اما در هر صورت تصمیم گرفته شده تا سریالی منحصر به فرد برای او ساخته شود. آلاکوا کاکس، با نویسندگی اتان و امیلی کوهن در این نقش حضور پیدا خواهد نمود. مثل دیگر سریال ها اطلاعات زیادی راجع به این سریال هم در دست نیست، زیرا ساخت آن، هنوز در مراحل ابتدایی خود قرار گرفته است.

منبع: Screenrant

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 17699

به "13 سریال مارول برای دیزنی پلاس که منتظر انتشارشان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "13 سریال مارول برای دیزنی پلاس که منتظر انتشارشان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید