سقوط محبوبیت ترامپ در میان رنگین پوستان آمریکا

به گزارش دَبی بلاگ، بر اساس یک نظرسنجی جدید، رنگین پوستان و اسپانیایی تبار های ساکن آمریکا از رئیس جمهور این کشور رضایت ندارند.

سقوط محبوبیت ترامپ در میان رنگین پوستان آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در حالی که رئیس جمهور آمریکا با معضل استیضاح روبرو شده، نظرسنجی جدید خبرگزاری آسوشیتدپرس و مرکز تحقیقاتی نورک نشان می دهد که اکثریت قریب به اتفاق سیاه پوستان و اسپانیا یی تبار های آمریکایی معتقدند اقدامات دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده زندگی را برای آن ها بدتر نموده است. حدود دو سوم آمریکایی ها نیز مخالف نحوه برخورد او با مسائل نژادی هستند.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس حدود نیمی از آمریکایی ها بر این باورند که اقدامات ترامپ برای آمریکایی های آفریقایی تبار، مسلمانان و بانوان بد بوده است. میزان رضایتمندی از عملکرد دونالد ترامپ در زمینه رسیدگی به امور نژادی نیز 33 درصد است. در این نظرسنجی که قبل از انتشار متن تماس تلفنی ترامپ با رئیس جمهور اوکراین صورت گرفت نشان داد که از هر 10 آمریکایی تنها 4 نفر چهار نفر از عملکرد ترامپ رضایت داشتند.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا سوم مهر به طور رسمی شروع تحقیقات برای استیضاح رئیس جمهور این کشور را به دلیل مسائل مطرح شده در ارتباط با گفت وگوی تلفنی ترامپ با رئیس جمهور اوکراین بیان کرد. رسانه ها نیز گزارش کردند که ترامپ در این مکالمه تلفنی کوشش نموده رئیس جمهور اوکراین را برای تحقیقات از کسب و کار جو بایدن و پسر او هانت تحت فشار قرار دهد. (جزئیات بیشتر)

به نوشته آسوشیتدپرس، در حالی که دونالد ترامپ پیوسته می گوید سیاست های مالی وی برای آفریقایی تبار های ساکن آمریکا و سایر افراد رنگین پوست خوب بوده، اما این نظرسنجی نشان می دهد تنها تعداد بسیار کمی از آمریکایی های سیاهپوست چنین تصوری دارند.

بر اساس این گزارش، تنها چهار درصد بر این باورند که اقدامات ترامپ برای آمریکایی های آفریقایی تبار خوب بوده، در حالی که 81 ٪ فکر می نمایند او اوضاع را بدتر نموده است. سیاه پوستان آمریکایی همچنین معتقدند که رویکرد ترامپ در قبال اسپانیایی ها، مسلمانان و بانوان بد بوده است.

نکته دیگر حائز اهمیت در این نظرسنجی این است که اکثریت قریب به اتفاق دموکرات ها معتقدند اقدامات ترامپ برای سیاهپوستان، اسپانیایی تبار ها و مسلمانان آمریکایی و بانوان بد بوده است.

این در حالی است که نتایج نظرسنجی مشترک روزنامه واشنگتن پست و دانشکده شار که اوایل امروز منتشر شد نیز نشان داد اکثریت آمریکایی ها از انجام تحقیقات جهت استیضاح رئیس جمهور آمریکا حمایت می نمایند، در حالی که تقریبا نیمی نیز خواستار کناره گیری ترامپ از این سمت هستند.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3123

به "سقوط محبوبیت ترامپ در میان رنگین پوستان آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط محبوبیت ترامپ در میان رنگین پوستان آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید