سه رسته صنفی دیگر به گروه شغلی یک اضافه شد

به گزارش دَبی بلاگ، اتاق اصناف ایران اعلام نموده که سه رسته شامل تامین کنندگان مواد شیمیایی جهت عرضه مواد ضد عفونی و احتیاج کارخانجات دارویی، بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و صنایع مختلف، عرضه کنندگان ابزار و یراق مشتمل بر تامین کنندگان مواد و مصالح ایزوگام، قطعات پمب و ابزار مورد احتیاج صنایع و فروشندگان و عرضه کنندگان قطعات و لوازم یدکی کشاورزی به گروه شغلی یک اضافه شده است.

سه رسته صنفی دیگر به گروه شغلی یک اضافه شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، در پی درخواست اتحادیه های صنفی و پیگیری اتاق های اصناف تهران و ایران در مورد افزودن تعدادی از رسته های صنفی به گروه شغلی یک، کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی، سه رسته صنفی دیگر را در گروه شغلی یک (1) قرار داد.

بر اساس اعلام اتاق اصناف ایران این سه رسته شامل تامین نمایندگان مواد شیمیایی جهت عرضه مواد ضد عفونی و احتیاج کارخانجات دارویی، بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و صنایع مختلف، عرضه نمایندگان ابزار و یراق مشتمل بر تامین نمایندگان مواد و مصالح ایزوگام، قطعات پمب و ابزار مورد احتیاج صنایع و فروشندگان و عرضه نمایندگان قطعات و لوازم یدکی کشاورزی است.

همچنین اتاق اصناف خاطرنشان نموده که صنوف مذکور در تهران و تمامی شهرستان های کشور با شرایط قرمز، نارنجی یا زرد مجاز به فعالیت هستند.

لازم به ذکر است که با اوج گیری شمار مبتلایان و فوتی های کرونا از روز شنبه، اول آذر همه مشاغل به جز مشاغل سطح یک تعطیل شدند و قوانین منع رفت و آمد نیز اجرا شد. بنابراین از بین صنوف، فروشگاه های زنجیره ای، سوپر مارکت ها، میوه فروشی ها و سبزی فروشی ها، میادین میوه و تره بار؛ مراکز فراوری، نگهداری، توزیع و فروش محصولات غذایی و خدمات وابسته. ؛ مراکز فراوری و عرضه فرآورده های لبنی و نانوایی(فراوری فراورده های نانوایی)؛ داروخانه ها، مراکز و فروشگاه های دامپزشکی، پخش دارو، عطاری و داروهای سنتی؛ مراکز تهیه، فراوری و توزیع مواد غذایی آماده و بیرون بر؛ خدمات اپراتورهای ارتباطی، خدمات الکترونیک، شرکت های خدمات اینترنتی اعم از تامین نمایندگان اینترنت، فروشگاه های اینترنتی و شرکت های خدمات مبتنی بر اینترنت؛ تعمیرگاه های انواع خودرو و لوازم خانگی، الکتریکی و الکترونیکی؛ فروشگاه های انواع قطعات و لوازم یدکی؛ فروشگاه های انواع مصالح ساختمانی و آهن آلات؛ کارگاه های صنعتی(مانند جوشکاری و تراشکاری و مشابه آن)؛ چاپخانه؛ خشکشویی؛ سازندگان و فروشندگان عینک از ابتدای هفته گذشته مجاز به فعالیت هستند و زمان خاتمه این محدودیت ها هنوز معین نیست.

در رابطه با نحوه برخورد با اصنافی که طی این دو هفته محدودیت ها و تعطیلی را رعایت نمی نمایند نیز پیش تر معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران از آغاز طرح تشدید نظارت ها با آغاز محدودیت های جدید کرونایی از اول آذر خبر داده و گفته بود که از اول آذر به واحدهای صنفی که واحد خود را باز می نمایند اخطار کتبی و شفاهی داده می گردد که معمولاً اثر بخش است و باعث می گردد خودشان مقررات را رعایت نمایند، اما اگر از این کار تبعیت ننمایند اماکن انتظامی واحدهای متخلف را پلمب می نماید.

->

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 13941

به "سه رسته صنفی دیگر به گروه شغلی یک اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه رسته صنفی دیگر به گروه شغلی یک اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید