شکست تیم ملی هندبال مقابل عربستان، ایران چهارم شد

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، ملاقات رده بندی بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا امروز دوشنبه 11 بهمن ماه بین دو تیم عربستان میزبان این رقابت ها و تیم ایران برگزار گردید.

شکست تیم ملی هندبال مقابل عربستان، ایران چهارم شد

در این ملاقات که از ساعت 16:30 به وقت کشورمان در شهر دمام شروع شد، ایران در نهایت با نتیجه 23 به 26 باخت.

ایران در مرحله گروهی عربستان را با نتیجه 24 بر 20 شکست داده بود اما در ملاقات امروز که از حساسیت زیادی برخوردار بود تیم ایران نتوانست حریف تیم میزبان گردد.

در نیمه اول ملاقات امروز، هر دو تیم تا دقیقه هفتم با نتیجه تساوی 3 - 3 پایاپای پیش رفتند اما در ادامه توپ های سنگین تیم عربستان از گوش چپ همراه با گردش توپ در زمین ایران و در نهایت به ثمر رساندن گل از سمت راست اختلاف را بیشتر کرد. در نیمه اول سجاد استکی و مجتبی حیدرپور گل های زیبایی را برای ایران به ثمر رساندند. در نهایت نیمه اول این مسابقه با نتیجه 15 بر 12 به سود تیم میزبان تمام شد.

در ادامه باز هم هر دو تیم کوشش برای به ثمر رساندن گل داشتن و اختلاف بین دو تیم در همان دو تا سه گل باقی ماند. سجاد استکی در نیمه دوم با وجود مصدومیت برای ایران بازی کرد و در پی این فرایند اختلاف گل های ایران در دقیقه 19 بازی به عدد چهار و نتیجه 22 بر 18 رسید. در همین دقایق با وجودیکه سجاد استکی کوشش داشت برای ایران گل بزند یک برخورد نزدیک بین دروازه بان و وی باعث تنش در بازی شد که بعد از چند دقیقه به سرانجام رسید.

در دقیقه 29 تعداد گل های ایران به عدد دو رسید و در نهایت بازی با نتیجه 26 بر 23 به سود عربستان تمام شد تا ایران با عنوان چهارمی به کار خود در این رویداد سرانجام داد. ایران پیش از این جواز حضور در مسابقات قهرمانی دنیا را کسب نموده بود.

تیم عربستان با این پیروزی در رده سوم مسابقات قهرمانی آسیا ایستاد.

بازی فینال این ملاقاتها امشب بین دو تیم بحرین و قطر برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 23499

به "شکست تیم ملی هندبال مقابل عربستان، ایران چهارم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست تیم ملی هندبال مقابل عربستان، ایران چهارم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید