شیائومی نسخه جهانی رابط MIUI 13 را به زودی عرضه می نماید

به گزارش دَبی بلاگ، این طور به نظر می رسد که شیائومی می خواهد نسخه جهانی رابط کاربری MIUI 13 خود را که پیش تر در چین شاهد رونمایی از آن بودیم، اواخر این ماه میلادی عرضه کند.

شیائومی نسخه جهانی رابط MIUI 13 را به زودی عرضه می نماید

هم زمان با رونمایی از گوشی های سری شیائومی 12، شرکت چینی از جدیدترین نسخه رابط کاربری خود تحت عنوان MIUI 13 هم رونمایی کرد. این اتفاق اواخر ماه دسامبر سال گذشته رخ داد و فقط کاربران گوشی های چینی به آن دسترسی داشتند چرا که گوشی هایی که در این کشور عرضه می شوند اندکی با مدل های جهانی فرق دارند و در نتیجه شرکت چینی به کمی زمان احتیاج داشت تا نسخه جهانی MIUI 13 را آماده کند.

به نظر می رسد این زمان به سر آمده و شیائومی برای آماده سازی این رابط کاربری برای گوشی هایی که در خارج از چین به فروش می رسند فقط یک ماه زمان احتیاج داشت. به تازگی شاهد انتشار تیزری هم از این رابط کاربری بودیم که نشان می دهد قطعا این اتفاق رخ خواهد داد.

این طور که گفته می گردد، عرضه رسمی نسخه جهانی MIUI 13 باید در تاریخ 26 ژانویه (یک هفته دیگر) رخ دهد. شرکت چینی بعلاوه گفت در طول رویداد معرفی نسخه جهانی این رابط، از گوشی های سری ردمی نوت 11 هم برای بازارهای بین المللی رونمایی خواهد نمود. حتی صفحه رسمی MIUI در توییتر هم ساعاتی بعد از انتشار این تیزر به وسیله شیائومی به این موضوع اشاره نمود.

در حال حاضر بسیاری از گوشی های شیائومی آپدیت اندروید 12 مبتنی بر رابط کاربری MIUI 13 را دریافت نموده اند که البته تمام آن ها نسخه چینی هستند. اما انتظار می رود به محض شروع فرایند انتشار این آپدیت برای گوشی های بین المللی، محصولات واجد شرایط با اولویت پرچم دار، خیلی زود به آن دسترسی داشته باشند.

طبق اعلام رسمی خود شیائومی، بسیاری از گوشی هایی که در سال 2021 در خارج از بازار چین عرضه شدند این آپدیت را در سه ماه نخست امسال میلادی دریافت خواهند کرد. بنابراین باید انتظار داشته باشیم از ماه فوریه، فرایند انتشار آپدیت شروع گردد.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 خرداد 1401 بروزرسانی: 2 خرداد 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 24373

به "شیائومی نسخه جهانی رابط MIUI 13 را به زودی عرضه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی نسخه جهانی رابط MIUI 13 را به زودی عرضه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید