پرچم داران جدید گوگل 23 مهر معرفی می شوند

به گزارش دَبی بلاگ، روز گذشته شرکت گوگل طی کنفرانسی مطبوعاتی اظهار داشت که روز 15 اکتبر(23 مهر) در شهر نیویورک مراسمی خواهد داشت.

پرچم داران جدید گوگل 23 مهر معرفی می شوند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سی ان بی سی، بنابر گفته شرکت گوگل، این کمپانی طی مراسمی در روز 15 اکتبر در نیویورک از محصولات جدید خود رونمایی خواهد نمود.

بنابر گزارش ها این شرکت احتمالا طی این مراسم جزئیات نسل جدید گوشی های خود موسوم به پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال بیشتر خواهد گفت.

گوگل در ماه ژوئیه در حساب کاربری خود در توئیتر توضیحاتی از گوشی جدید خود به نام پیکسل 4 داد و تصویری از آن منتشر کرد و طی آن توضیحاتی درباره آن داد.

گوشی هوشمند پیکسل4 گوگل دارای 3 لنز تعبیه شده در دوربین پشت است. این محصول علاوه بر طراحی و ظاهری زیبا دارای ویژگی های منحصر به فردی نسبت به گوشی های هوشمند میان رده پیکسل 3 ای(Pixel 3A) و پیکسل 3 ای ایکس ال (Pixel 3A XL) است.

دوربین پشت این گوشی هوشمند مربع شکل است و دارای 3 لنز است که سبب ثبت تصاویری باکیفیت می گردد. بنابر گزارش ها اسکنر اثر انگشت در پشت گوشی از بین رفته است و این بدان معنا است که ممکن است این اسکنر در جای دیگر گوشی پیکسل 4 قرار داشته باشد.

بنا به گفته وبسایت 9to5Google گوگل میخواهد تا گوشی جدید خود را به فناوری رادار مجهز کند. این فناوری به کاربران اجازه می دهد دستگاه خود را با استفاده از حرکات دست کنترل نمایند. گوگل پیکسل 4 دارای سیستم عامل اندروید کیو(Android Q) خواهد بود.

طی هفته های گذشته نیز تصاویری به صورت غیر رسمی از پرچم دار جدید گوگل موسوم به پیکسل 4 ایکس ال منتشر شد. بنابر گزارش ها فروشگاه خرید و فروش موبایل مستقر در ویتنام به نام دی استور(D Store Mobile) حدود بیست تصویر از مدل آزمایشی رنگ سفید گوشی گوگل پیکسل 4 ایکس ال منتشر نموده است. با مشاهده تصاویر می توان دریافت چیز جدیدی در این گوشی ها افزوده نشده است.

بنابر گفته های وی احتمالا سرعت ثبت تصاویر در این سری از گوشی های گوگل بیشتر شده است. البته این موضوع در گوشی های سری پیشین گوگل نیز بوده است زیرا سرعت ثبت تصاویر در گوگل پیکسل 4 f / 1.73 و پیکسل 3، f/1.8 بود. گگرددگی دیافراگم دوربین اصلی گوشی گوگل پیکسل 4 ایکس ال بیشتر از مدل های پیشین است و دارای رزولوشن با ضریب منظری 4:3 است اما این گوشی قادر است تصاویری با رزولوشن ضریب منظری 16:9 برای کابران ثبت کند. بنابر گزارش ها احتمالا این گوشی ها در ماه اکتبر عرضه خواهند شد.

نمایشگر هوشمند گوگل موسوم به نست هاب مکس (Nest Hub Max) نیز از 9 سپتامبر عرضه آن آغاز شده است. بنابراین انتظار نمی رود طی این مراسم از نسخه جدید آن رونمایی گردد. نست هاب یک نمایشگر 10 اینچی دارد و نسبت به هوم هاب، بسیار بزرگتر است. رنگ این نمایشگر، سفید است تا کاربر احساس کند که به یک صفحه کاغذی نگاه می نماید.

کاربران می توانند با یاری نست هاب، ویدئوهای مورد علاقه خود را ببینند، تلویزیون تماشا نمایند و به کنترل گجت های خانگی خود بپردازند.

نست هاب مکس نسبت به نمایشگر هوشمند پیشین گوگل یعنی گوگل هوم هاب(Google Home Hub)، ویژگی های جدیدتری دارد. این نمایشگر، یک دوربین آنبرد دارد که می تواند علاوه بر برقراری امکان تماس تصویری، مانند یک دوربین امنیتی عمل کند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5306

به "پرچم داران جدید گوگل 23 مهر معرفی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرچم داران جدید گوگل 23 مهر معرفی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید