صالحی: باید به مربی ایرانی اعتماد کرد

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، میثم صالحی در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی والیبال ایران قبل از اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا ابراز امیدواری کرد این تیم با ترکیب جوان شده و حضور بهروز عطایی به اسم سرمربی بتواند برترین نتایج را در قهرمانی مردان آسیا کسب کند.

صالحی: باید به مربی ایرانی اعتماد کرد

صالحی با اشاره به این که امروز آخرین جلسه تمرین تیم پیش از اعزام به ژاپن برگزار گردید، گفت: حدود 20 روز در اردو بودیم و 35 جلسه تمرینی برگزار کردیم. تمرینات خوبی داشتیم و طبق برنامه ریزی های اجرا شده پیش رفتیم.

وی درخصوص اعزام تیم به مسابقات با حضور مربی ایرانی اضافه نمود: به شخصه معتقدم باید به آقای بهروز عطایی به اسم سرمربی ایرانی تیم ملی اعتماد کنیم تا انشاا… بتوانیم برترین نتایج را با حضور ایشان کسب کنیم. تمام تلاشمان را می کنیم تا در این دوره از رقابت ها به برترین نتیجه ممکن برسیم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال گفت: با توجه به این که سال جاری در ترکیب تیم ملی، جوانان بیشتری حضور دارند، انگیزه ها افزایش یافته و امیدوارم که برترین ها را به دست آوریم. از همه طرفداران و مردم عزیز ایران که همیشه پشت ملی پوشان بودند تشکر می کنم.

رقابت های قهرمانی مردان آسیا از تاریخ 21 تا 28 شهریور به میزبانی ژاپن برگزار می گردد و تیم ملی والیبال ایران به اسم مدافع اسم قهرمانی، در گروه B با تیم های پاکستان، تایلند و هنگ کنگ هم گروه است.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 19991

به "صالحی: باید به مربی ایرانی اعتماد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی: باید به مربی ایرانی اعتماد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید