ضرورت توجه به مسئله تامین مالی استارت آپها در اکوسیستم نوآوری

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، امیر ناظمی امروز در مراسم برنامه سرمایه گذاری جسورانه در ایده های نوآورانه که به صورت آنلاین در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: اکوسیستم استارت آپی شاید 4 مرحله را در طول عمر خود طی کرده است که 3 مرحله را گذرانده و یک مرحله را در پیش رو دارد.

ضرورت توجه به مسئله تامین مالی استارت آپها در اکوسیستم نوآوری

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

وی با بیان اینکه هویت بخشی، موفقیت و رشد، نهادسازی از مراحل توسعه اکوسیستم استارت آپی هستند، گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی نقش کلیدی در رشد اکوسیستم نوآوری داشته است.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به مرحله چهارم اکوسیستم استارت آپی گفت: در مرحله چهارم اتفاقی که افتاده تأمین منابع مالی است که به یک موضوع تبدیل شده است.

وی ادامه داد: نمی توان به صورت ساده انگارانه با مسئله تأمین منابع مالی استارت آپها برخورد کرد چون به شدت مستعد فساد و ناکارآمدی و مستعد از بین رفتن بخش خصوصی است.

ناظمی افزود: بنابراین باید از روش های آزموده شده جهانی استفاده کنیم، یکی از این روش ها همین روش هایی است که امروز شاهد رونمایی آن هستیم.

وی افزود: مرحله بعدی این اکوسیستم فکر رفتن به بازارهای جهانی است که باید شرکت ها این آمادگی را پیدا کنند و در منطقه ایفای نقشی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 15489

به "ضرورت توجه به مسئله تامین مالی استارت آپها در اکوسیستم نوآوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت توجه به مسئله تامین مالی استارت آپها در اکوسیستم نوآوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید