طهرانچی: لزوم تعامل نزدیک اساتید با دانشجویان

به گزارش دَبی بلاگ، رئیس دانشگاه آزاد گفت: از اساتید و مدیران گروه انتظار می رود با دانشجویان تعامل نزدیک داشته باشند.

طهرانچی: لزوم تعامل نزدیک اساتید با دانشجویان

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دومین روز حضوری شدن فعالیت های آموزشی دانشگاه ها، ظهر امروز با حضور در دانشکده های علوم و فناوری های همگرا و مدیریت و اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، از فرایند حضوری شدن کلاس های آموزشی بازدید و از نزدیک با دانشجویان و اساتید گفت وگو کرد.

وی ضمن خیرمقدم به اساتید و دانشجویان، از همکاری و مساعدت اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری غیرحضوری کلاس ها در همه گیری کرونا قدردانی کرد و اضافه نمود: غیرحضوری شدن فعالیت های آموزشی دانشگاه بی تردید نقایصی به همراه داشته که انتظار می رود دانشجویان و اساتید در برطرف نقایص به وجود آمده بکوشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی توضیح داد: پس از دو سال وقفه حضور دانشجویان در محیط دانشگاه، از مدیران گروه و اساتید انتظار می رود که در بین دانشجویان حضور یافته و در تعامل نزدیک با دانشجویان، به تربیت و آموزش آنها بپردازند.

طهرانچی در گفت وگو با مدیران گروه های آموزشی مدیریت و اقتصاد واحد علوم و تحقیقات، از آنها خواست مدلی مشابه مدل رشته های علوم پزشکی طراحی نمایند که دانشجویان مدیریت و اقتصاد نیز مانند دانشجویان پرستاری و علوم پزشکی که آموزش های عملی خود را در بیمارستان های آموزشی، پژوهشی و درمانی دانشگاه می گذرانند، دانشجویان دیگر رشته ها نیز بتوانند از ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی برای آموزش های مهارتی و کاربردی بهره مند شوند.

وی بعلاوه از مدیران گروه های مدیریت و اقتصاد خواست به منظور ورود شبکه دانشگاه آزاد اسلامی به حوزه بازرگانی و فعالیت واحدهای این دانشگاه در منطقه ها آزاد، مدلی طراحی و تدوین نمایند.

طهرانچی در ادامه پیشنهاد داد دانشجویان رشته مدیریت گردشگری و هتلداری دانشگاه آزاد اسلامی، با حضور در مجموعه هتل ها و مهانسراهای دانشگاه آزاد اسلامی دوره های عملی و کاربردی بگذرانند.

گفتنی است، جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی، جمشید صباغ زاده قائم مقام رئیس دانشگاه در واحد علوم و تحقیقات، بعضی معاونان و مدیران این واحد دانشگاهی نیز در این بازدید حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 24752

به "طهرانچی: لزوم تعامل نزدیک اساتید با دانشجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طهرانچی: لزوم تعامل نزدیک اساتید با دانشجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید