فصل چهارم سریال از سرنوشت ساخته می شود، منتظر داستان خوب و پرکشش باشید

به گزارش دَبی بلاگ، تهیه کننده سریال پرمخاطب از سرنوشت از تدارک فصل سوم برای پخش احتمالی بعد از سریال ماه رمضان و نیز ساخت نسخه چهارم آن خبر داد.

فصل چهارم سریال از سرنوشت ساخته می شود، منتظر داستان خوب و پرکشش باشید

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزوین گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، سریال از سرنوشت به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان از تولیدات جدی و پرمخاطب سال گذشته تلویزیونی است که پس از پخش فصل اول و استقبال مخاطبان، سری دوم آن نیز به تولید رسید و تا روزهایی از اسفندماه 98 نیز روی آنتن رفت.

گروه در همان روزهای پخش، فصل سوم را به کارگردانی محمدرضا خردمندان جلوی دوربین و در حال ضبط داشتند تا به آنتن شبکه دو سیما در سال جاری برسد.

به همین دلیل اکبر تحویلیان، تهیه کننده از سرنوشت 3 با اشاره به فرایند تولید آن به خبرگزاری خبرنگاران گفت: روزهای آخر تدوین سریال را انجام می دهیم و به زودی سریال را کاملا آماده پخش می کنیم که احتمالا در قالب 24 قسمت تازه تحویل شبکه دو داده خواهد شد.

وی اضافه کرد: البته زمان پخش هنوز قطعی نشده؛ شاید بعد از اتمام سریال ماه رمضانی بچه مهندس باشد. فعلا این زمان نه تایید شده و نه نفی. حتی ممکن است فصل سوم از سرنوشت را برای جدول پخش پاییز بگذارند.

این تهیه کننده با تأکید بر اینکه قرار نیست دست به تغییر تیتراژ سریال زده گردد، گفت: اعتقاد من بر این است که این فصل داستان خوب و پرکششی دارد و حتما با استقبال بینندگان تلویزیون همراه خواهد شد.

تحویلیان درباره احتمال ساخت سری های دیگری از سریال از سرنوشت نیز اعلام نمود؛ اتفاقا پیشنهاد ساخت از سرنوشت 4 به من داده شده است. الان هم برای ساخت فصل جدید درحال رایزنی و تعامل هستیم تا آن را هم در آینده نزدیک جلوی دوربین ببریم.

لازم به ذکر است؛ از سرنوشت کاری است از گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما که تا به امروز در سه فصل تولید شده و دو فصل آن در سال گذشته به پخش رسیده است. داستان این مجموعه به رفاقت هاشم و سهراب دو پسربچه بی سرپرست برمی گردد؛ این دو از کودکی در این مرکز زندگی می کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می رسند. آنها که آرزوهای بزرگی را در سر می پرورانند، فراز و نشیب های زندگی شان محور روایت اتفاقات این سریال می گردد.

در این اثر بازیگرانی چون حسین پاکدل، علیرضا آرا، پوریا پورسرخ، علیرضا استادی، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، شبنم فرشادچو، مائده طهماسبی، سید مهرداد ضیایی، فاطیما بهارمست، مونا کرمی، مرضیه موسوی و دارا حیایی و کیسان دیباج (در نقش هاشم و سهراب) و ... نقش آفرینی می کنند.

فصل اول و سوم این سریال به کارگردانی محمدرضا خردمندان و فصل دوم نیز توسط علیرضا بذرافشان به تولید رسیده است.

انتهای پیام /4143/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8906

به "فصل چهارم سریال از سرنوشت ساخته می شود، منتظر داستان خوب و پرکشش باشید" امتیاز دهید

1 کاربر به "فصل چهارم سریال از سرنوشت ساخته می شود، منتظر داستان خوب و پرکشش باشید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصل چهارم سریال از سرنوشت ساخته می شود، منتظر داستان خوب و پرکشش باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید