فیش هایی میلیونی روی دیوار مهربانی یک داروخانه

به گزارش دَبی بلاگ، داروخانه های بوشهر پر شده از فیش هایی که نیکوکاران برای افراد نیازمند روی دیوار چسبانده اند. فیش هایی که مرهمی است بر زخم های بیماران و خانواده های آنان در این روز های سخت و سخت گرانی دارو.

فیش هایی میلیونی روی دیوار مهربانی یک داروخانه

به گزارش فارس، روی صندلی داروخانه نشسته بودم، کمی بیشتر از همواره شلوغ بود، مسئول داروخانه صدا می زند: رحیمی؛ مردی بلند قامت کنار پیشخوان داروخانه می رود، مسئول داروخانه می گوید هزینه شما می گردد: یک میلیون و 350 هزار تومان، مرد مکث می نماید و دارو ها را زیر و رو می نماید که ببیند درست بود یا خیر، با خودش حرف می زند و می خواهد دارو ها را برگرداند، مسئول داروخانه او را صدا می زند و برگه پشت شیشه را به او نشان می دهد (داروی رایگان برای افراد نیازمند).

از نگاه خیره من به قبض ها، چند نفری که توجهی به آن فیش ها نداشتند با من همراه شدند، مبالغ فیش ها را می خواندم؛ 200 هزار تومان، 400و700 هزار تومان و یک میلیون تومان. از مسئول داروخانه پرسیدم این فیش ها! گفت: سند سخاوت مردم شهرم بوشهر.

یکی از افراد حاضر در داروخانه که در نوبت نشسته بود به من گفت: سری به بقیه داروخانه های شهر بزنید می بینید که این یک رسم زیبا شده.

به نزدیک ترین داروخانه رفتم که از این حال و هوا سراغی بگیرم، تعجب نکردم از اینکه نوشته زیبای دکتر را روی میز دیدم.

این پزشک که حاضر به مصاحبه و آوردن نامش نشد می گفت: فقط در همین حد برایتان بگویم من برای آغاز این کار در ماه ابتدا مبلغ 20 میلیون تومان گذاشتم، اما از ماه های بعد آن قدر اندازه یاری های مردم بالا بود که دیگر نیازی به پول من نبود.

منبع: فرارو
انتشار: 30 دی 1401 بروزرسانی: 30 دی 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 28782

به "فیش هایی میلیونی روی دیوار مهربانی یک داروخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیش هایی میلیونی روی دیوار مهربانی یک داروخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید