قدوس علیه پلیسیر، همان ستاره همیشگی

به گزارش دَبی بلاگ، نمایش شنبه شب در استادیوم خانگی مقابل دیدگان هواداران پرشور امی ین که مدام او را تشویق می کردند این پیغام را به سرمربی تیم رساند که سامان دوباره به همان ستاره مد نظر او تبدیل شده است.

قدوس علیه پلیسیر، همان ستاره همیشگی

تمجید رسانه های فرانسوی از سامان بعد از بازی با نیس

کریستوف پلیسیر سرمربی امی ین در آستانه بازی شنب شب تیمش با نیس نقدها گسترده ای از سامان قدوس ستاره ایرانی خود انجام داد و خواهان تغییر ذهنیت این بازیکن برای درخشش در ترکیب و لیگ یک فرانسه در بازگشت از بازی های ملی و جام ملت های آسیا شد.

همین صحبت ها کافی بود تا سامان به تیتر اخبار رسانه های منتسب به باشگاه آمیان همین طور محافل خبری لیگ یک فرانسه تبدیل گردد چون با درخششی که قدوس در اولین فصل از تجربه فوتبال فرانسه از خود نشان داده بود، انتظارات از این خرید چهارمیلیون یورویی در تابستان خیلی بالا رفته بود.

با این وجود پلیسیر بعد از یک بازی نیمکت نشینی مقابل المپیک مارسی در بازی با نیس که از اهمیت فوق العاده ای در انتهای جدول لیگ یک فرانسه برخوردار بود دوباره از سامان قدوس به عنوان بال چپ در چیدمان 2-4-4 آمیان بهره برد و ستاره ایرانی در مدت زمان 85 دقیقه حضور در میدان نمایش تحسین برانگیزی داشت.

سایت فرانسوی ligue1 در گزارش منتشر شده از بازی امی ین و نیس نوشت: قدوس همان ستاره ای بود که انتظار می رفت. بیشتر بار تهاجمی آمیان روی دوش شماره 7 بود تا اسب های سفید به ششمین برد این فصل خود برسند. سامان فوق العاده بازی کرد و با بدشانسی نامش در میان گلزنان ثبت نشد. دو بار روی ضربات ایستگاهی در نیمه اول و دوم تماشاگران حاضر در استادیوم با ضربات قدوس نیم خیز شدند اما توپ راهی به دروازه پیدا نکرد.

این سایت در ادامه گزارش خود بهترین بازیکن زمین را سامان قدوس معرفی کرد و مدعی شد نمایش شنبه شب در استادیوم خانگی مقابل دیدگان هواداران پرشور امی ین که مدام او را تشویق می کردند این پیغام را به سرمربی تیم رساند که سامان دوباره به همان ستاره مد نظر او تبدیل شده است.

3-270

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 367

به "قدوس علیه پلیسیر، همان ستاره همیشگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدوس علیه پلیسیر، همان ستاره همیشگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید