قهرمان کشتی دنیا و المپیک در کوهستان تمرین می نماید

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، رومن ولاسوف دارنده 2 مدال طلای کشتی فرنگی المپیک و 2 مدال طلا و یک نقره رقابتهای جهانی از کشور روسیه در این روزها تمرینات خود را در شرایط قرنطینه و به صورت انفرادی برگزار می نماید.

قهرمان کشتی دنیا و المپیک در کوهستان تمرین می نماید

ولاسوف که قصد حضور در المپیک توکیو را دارد و به دنبال کسب سومین مدال خود در این بازی ها است، هم اکنون در جمهوری آلتای روسیه حضور دارد.

با توجه به اینکه اولین مورد از ابتلای افراد به ویروس کرونا در جمهوری آلتای که در جنوب سیبری روسیه قرار گرفته است در ماه گذشته به ثبت رسیده ، مسئولان این منطقه تصمیم گرفتند که محدودیت های جدی را در این زمینه اعمال نمایند و ولاسوف نیز از این محدودیت ها مستثنی نیست.

این قهرمان کشتی المپیک و دنیا هم اکنون تمرینات خود را در شرایط قرنطینه و به صورت انفرادی در کوهستان های منطقه آلتای پیگیری می نماید.

ولاسوف در این رابطه گفت: ما باید مدتی در قرنطینه به سر ببریم، اما باید شکیبا باشیم. مسائل ما را شکست نخواهد داد و فقط ما را قوی تر خواهد نمود.

کشور روسیه یکی از کشورهای دنیا است که شیوع ویروس کرونا در آن به شدت زیاد است و تمرینات و مسابقات ورزشی در این کشور تحت تأثیر این ویروس قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8672

به "قهرمان کشتی دنیا و المپیک در کوهستان تمرین می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان کشتی دنیا و المپیک در کوهستان تمرین می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید