خبرنگاران ساروی: تمریناتم را به طور منظم پیگیری می کنم

به گزارش دَبی بلاگ، تهران- خبرنگاران- ملی پوش وزن 97 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی گفت: در حال حاضر که اردوی های تیم های ملی برگزار نمی شود، تمریناتم را به طور شخصی و منظم پیگیری می کنم.

خبرنگاران ساروی: تمریناتم را به طور منظم پیگیری می کنم

محمدهادی ساروی با بیان این مطلب اضافه کرد: با توجه به شرایطی که شیوع ویروس کرونا بوجود آورده و اردوهای تیم ملی ملی برگزار نمی شود، تمریناتم را در شهر آمل به صورت شخصی و به طور منظم پیگیری می کنم.

وی ادامه داد: مربیان تیم ملی برنامه های تمرینی ما را در فضای مجازی ارائه می دهند و ما نیز طبق آن، فرایند آماده سازی خود را ادامه می دهیم.

دارنده مدال طلای بزرگسالان آسیا در هند در مورد عملکردش در این مسابقات گفت: حضور در این رقابت ها به تجربیاتم اضافه کرد، البته با اعتمادی که کادر فنی به من کرد در حالی که تازه از رده جوانان به بزرگسالان آمده بودم در رقابت های جهانی 2019 حضور یافتم و پس از آن نیز در رقابت های امیدهای جهان در مجارستان به مدال برنز دست یافتم.

وی اضافه کرد: حضورم در میادین بزرگ و سرشاخ شدنم با کشتی گیران مطرح جهان من را پخته تر کرد و به تجربیاتم اضافه کرد.

ساروی در مورد تعویق المپیک 2020 توکیو گفت: قرار بود که در مسابقات کسب سهمیه المپیک شرکت کنیم چراکه ما در 97 کیلوگرم سهمیه المپیک را نداریم. اگر شرایط به نحوی شود که بتوانیم در اردوهای تیم ملی حضور پیدا کنیم و کادر فنی برنامه های آماده سازی خود را اجرا کند می توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. البته همانطور که گفتم تمریناتم را به صورت منظم برگزار می کنم و هر کجا که کادر فنی صلاح بداند در خدمت تیم ملی خواهم بود.

دارنده مدال طلای جوانان جهان در انتها در مورد لزوم همکاری مردم برای از بین بردن ویروس کرونا اظهار داشت: مردم توصیه ها را جدی بگیرند و نکات ایمنی و بهداشتی را رعایت کنند تا با یاری خدا هرچه زودتر بتوانیم به شرایط عادی زندگی بازگردیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 7359

به "خبرنگاران ساروی: تمریناتم را به طور منظم پیگیری می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ساروی: تمریناتم را به طور منظم پیگیری می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید