شروع فوری اردوی آزاد و فرنگی کاران بعد از آسیایی هند

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، طبق تقویم اتحادیه جهانی کشتی قرار است رقابت های گزینشی المپیک در قاره آسیا در روزهای 8 تا 10 فروردین ماه برگزار گردد. مسابقاتی مهم و سرنوشت ساز برای مدعیان قاره کهن که پیش از این قرار بود در شهر شیان چین برگزار گردد اما شیوع ویروس کرونا میزبان پیکارها را تغییر داد. بر این اساس طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی میزبانی گزینشی المپیک در قاره آسیا به قرقیزستان سپرده شد تا مدعیان سهمیه المپیک به جای چین در بیشکک قرقیزستان به مصاف با هم بپردازند.

شروع فوری اردوی آزاد و فرنگی کاران بعد از آسیایی هند

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

ایران هم به عنوان قدرت اول کشتی آسیا نگاه ویژه ای به نخستین میدان گزینشی و کسب سهمیه های به جامانده المپیک دارد. ایران تا به امروز سه سهمیه در کشتی فرنگی و سه سهمیه در کشتی آزاد کسب نموده و تا تکمیل شدن ترکیب کاروان کشتی کشورمان در المپیک هنوز 6 سهمیه دیگر به جامانده است. به همین دلیل آزاد و فرنگی کاران ایران برنامه فشرده ای را برای آماده سازی پیش رو دارند و با توجه به زمان به جامانده تا المپیک از هیچ فرصتی برای تجهیز و تمرین غافل نخواهند شد.

در این راستا شاگردان غلامرضا محمدی در تیم ملی کشتی آزاد کار سخت تری پیش رو دارند، چراکه طی روزهای 3 و 4 اسفند در رقابتهای قهرمانی آسیا در دهلی نو هندوستان به مصاف رقبای خود می فرایند. سپس باید روز 5 اسفند ماه بلافاصله به تهران بازگردند تا بتوانند از روز 6 اسفند وارد اردوی جدید تیم ملی شوند. برنامه ای سخت و فشرده که با هدف آماده سازی هر چه بیشتر آزادکاران برای حضور در رقابتهای گزینشی المپیک تدوین شده و باید با دقت و جدیت اجرایی گردد.

در سوی دیگر اما، فشار برگزاری اردوها برای شاگردان محمد بنا در کشتی فرنگی کمی سبک تر است، چراکه آنان فرصت زیادی برای ریکاوری و استراحت بعد از حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا دارند و طبق برنامه باید از روز 10 اسفند ماه وارد اردو شوند. فرنگی کاران تیم ملی که به تازگی با جام قهرمانی آسیا از دهلی نو به تهران بازگشتند فرصت بیشتری برای استراحت دارند و می توانند کمی بیشتر از آزادکاران ریکاوری نمایند.

آنچه مسلم است عزم مربیان و کشتی گیران تیم های ملی کشتی ایران برای دستیابی به اهدافشان جزم شده تا بتوانند در همین میدان گزینشی المپیک در قاره آسیا، تمامی سهمیه های به جامانده را کسب نمایند تا کار به آخرین میدان گزینشی در بلغارستان کشیده نگردد. میدانی که با حضور مدعیان تمامی کشورها برگزار می گردد و کسب سهمیه در آن به مراتب سخت تر از کسب سهمیه در قاره آسیاست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5144

به "شروع فوری اردوی آزاد و فرنگی کاران بعد از آسیایی هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فوری اردوی آزاد و فرنگی کاران بعد از آسیایی هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید