مجیدی لیست خریدش را هم داد ، استقلال به دنبال بازگرداندن هافبک محبوب

به گزارش دَبی بلاگ، فرهاد مجیدی که فرصت چندانی تا شروع نیم فصل دوم و بازی های پلی اف استقلال در آسیا ندارد از همین حالا لیست بازیکنان مورد احتیاج خود را به باشگاه ارائه داده است.

مجیدی لیست خریدش را هم داد ، استقلال به دنبال بازگرداندن هافبک محبوب

به گزارش خبرنگاران، با به بن بست رسیدن مذاکرات استقلال و استراماچونی، فرهاد مجیدی گزینه اصلی باشگاه برای راهنمایی این تیم احتمالا تا24 ساعت آینده معرفی خواهد شد. به همین منظور مجیدی که فرصت چندانی تا شروع نیم فصل دوم و بازی های پلی اف استقلال در آسیا ندارد از همین حالا لیست بازیکنان مورد احتیاج خود را به باشگاه ارائه داده تا مذاکرات اولیه با این بازیکنان انجام گردد.

مهم ترین گزینه فرهاد برای حضور در استقلال آیاندا پاتوسی است که نیم فصل موفقی را در امارات سپری نکرد. پاتوسی با توجه به قراردادی قرضی که با بن یاس امارات دارد به راحتی نمی تواند به استقلال بازگردد. او به جز اینکه باید مسئولان بن یاس را به لحاظ اقتصادی برای جدایی راضی کند همین مسئله را با باشگاه کیپ تاون آفریقای جنوبی هم خواهد داشت.

اما مجیدی همانطور که در خبرها آمده بود محمد طیبی را برای حضور در خط دفاع استقلال در نظر دارد. بازیکنی که به نظر از هر گزینه ای به این تیم نزدیک تر است. طیبی با توجه به جدایی خود از نفت مسجدسلیمان تنها باید به لحاظ اقتصادی با استقلال به توافق برسد.

مجیدی برخلاف استراماچونی برای خط حمله استقلال سراغ یک بازیکن داخلی رفته و خواستار حضور ارسلان مطری در استقلال شده است. مطهری در سال های گذشته همیشه مشتاق حضور در استقلال بوده و حالا با توجه به شرایط نه چندان مساعد ذوب آهن باید دید در نهایت از این تیم جدا خواهد شد و به آرزوی دیرینه خود می رسد یا خیر؟

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4812

به "مجیدی لیست خریدش را هم داد ، استقلال به دنبال بازگرداندن هافبک محبوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی لیست خریدش را هم داد ، استقلال به دنبال بازگرداندن هافبک محبوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید