مدیرکل اردبیل: رونق گردشگری با همراهی دو حوزه صنایع دستی و میراث فرهنگی میسر می گردد

به گزارش دَبی بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل همراهی و همکاری سه حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی با یکدیگر را راه حل رونق گردشگری کشور دانست.

مدیرکل اردبیل: رونق گردشگری با همراهی دو حوزه صنایع دستی و میراث فرهنگی میسر می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد خبری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، نادر فلاحی 26 بهمن ماه 98درباره ادغام دو نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی اضافه نمود: این ادغام فرایند رو به جلویی بوده است که معاونت های تخصصی وزارتخانه که قبلاً به صورت جزیره ای عمل می کردند دست به دست هم دهند و برای توسعه گردشگری فعالیت نمایند.

او با بیان پیشنهاد ورود به حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی در نمایشگاه بین المللی گردشگری و استفاده از همه ظرفیت های این نمایشگاه برای توسعه گردشگری، گفت: ما در غرفه استان خود در این سه حوزه فعالیت داشته و مخاطبان را از فعالیت های اردبیل مطلع می کنیم. این مهم را با سه مأموریت متفاوت و دنبال کردن یک هدف اصلی که توسعه گردشگری است ادامه می دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل با عنوان اینکه اقتصاد در گردشگری روزی به بهره برداری می رسد که ما بتوانیم در سه حوزه به خوبی فعالیت نموده و فعالیت ها و زمینه های گردشگری را به مخاطبان معرفی کنیم، توضیح داد: امیدوارم که میراث فرهنگی از سال آینده به این جشنواره اضافه گردد.

او ادامه داد: همچنین امیدواریم در دوره های بعدی استان هایی که ازلحاظ رتبه و درجه نزدیک به هم هستند و استان هایی که ازلحاظ فرهنگی و مالی نزدیک به هم هستند در یک سالن قرار بگیرند.

فلاحی درباره نحوه طراحی سالن ها و غرفه های نمایشگاه اعلام کرد: طراحی که انجام شده بر اساس طراحی های بین المللی و نمایشگاهی انجام شده و سعی شده شرایط به گونه ای باشد که در کمترین فضا میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان را معرفی کنیم.

او درباره فعالیت های اردبیل در این دوره از نمایشگاه اظهار کرد: در این نمایشگاه با حضور دکترمونسان لوگو و تیزر اردبیل 2023 (اردبیل پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو) را رونمایی کردیم. دو اپلیکشن هم رونمایی شد و همچنین تفاهم نامه ای با عنوان خط سبز بین شش استان شمالی و شمال غرب کشور یعنی استان های گلستان، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان و مازندران امضا شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4853

به "مدیرکل اردبیل: رونق گردشگری با همراهی دو حوزه صنایع دستی و میراث فرهنگی میسر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل اردبیل: رونق گردشگری با همراهی دو حوزه صنایع دستی و میراث فرهنگی میسر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید