مسئولان با قوت بازار را در بهشهر مدیریت نمایند

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، هادی خنجری عصر شنبه در جلسه شورای اداری گفت: تهیه مایحتاج عمومی برای مردم از مسائل مهم است و در بازار دقت و نظارت کامل اعمال گردد و نمی توانیم بپذیریم که در چنین شرایطی مردم در مشقت باشند.

مسئولان با قوت بازار را در بهشهر مدیریت نمایند

وی گفت: دشمن از ضعف های ما سو استفاده می نماید و باید بدانیم جنگ با دشمن افسانه نیست؛ اما بعضی ضعف های مدیریتی وجود دارد و باید مدیریت گردد.

فرماندار بهشهر بیان داشت: در بعضی موارد در بخش نهاده های دامی با مشکل روبرو بودیم که ناگزیریم نهاده های دامی را مدیریت کنیم که البته در بعضی موارد بخش خصوصی با ما همکاری ندارد و بعضی ناجوانمردی ها وجود دارد.

خنجری گفت: نظارت بر بازار باید با دقت انجام و در مایحتاج مردم کوشش گردد و بدانیم مدیران باید برای کاهش رنج مردم در صحنه باشند.

وی با اعلام اینکه باید کوشش کنیم که بازار اشباع گردد؛ یادآور شد: باید از صف های طولانی مایحتاج کاسته و همه این موارد مدیریت گردد.

فرماندار بهشهر با اشاره به اینکه در توزیع گوشت، سهم بهشهر سهم ناچیزی از استان است؛ بیان داشت: در کنار توزیع مناسب مرغ و گوشت، باید در مرکبات و توزیع آن برای شب عید هم کوشش گردد تا نظارت کامل برای توزیع انجام گردد و خدمات گسترده تر گردد.

خنجری با اشاره به در پیش بودن نوروز خاطر نشان کرد: باید فضای شهرستان برای میزبانی از مهمانان آماده و ستاد تسهیلات نوروز با قوت در مدیریت فضا، امکانات و تجهیزات وارد عمل شده و دغدغه ها کم گردد.

وی گفت: باید با هم افزایی و تجمیع ظرفیت ها برای برطرف مسائل کوشش گردد و همه با هم اقدامات مؤثر و خدمات رسانی به مردم انجام دهیم و شورای اداری با هدف برطرف مسائل برگزار می گردد و باید در این جلسات چاره اندیشی برای برطرف مسائل باشد.

فرماندار بهشهر، اظهار کرد: در حوزه ترافیکی با دغدغه بیشتر وارد شده و مدیریت گردد تا از چالش جلوگیری و از ظرفیت های مختلف استفاده گردد تا مردم با مشکل روبرو نشوند.

خنجری گفت: چهارشنبه آخر سال فرصت شادی و شادمانی برای مردم است و دشمن کوشش دارد تا آن را به چالش تبدیل کند و لذا باید کوشش گردد تا این آئین با ارزش ها گره خورده و معنویت در جامعه رشد یابد.

وی اضافه نمود: همه ما در قبال مردم مسئول هستیم و باید همه مدیران آماده خدمات رسانی به مردم باشند و برای توسعه معنویت در جامعه کوشش نمایند.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 564

به "مسئولان با قوت بازار را در بهشهر مدیریت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان با قوت بازار را در بهشهر مدیریت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید