مسی در ترکیب اصلی بارسلونا برای رویارویی با اینتر

به گزارش دَبی بلاگ، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در بازی امشب تیمش مقابل اینتر در ترکیب اصلی کاتالان ها خواهد بود.

مسی در ترکیب اصلی بارسلونا برای رویارویی با اینتر

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال بارسلونا در حالی از ساعت 22:30 امشب (چهارشنبه) در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم نوکمپ پذیرای اینتر است که طبق اخبار منتشر شده در رسانه های اسپانیایی، لیونل مسی که اخیراً دچار مصدومیت شده بود به این بازی می رسد.

نشریه اسپورت چاپ کاتالونیا گزارش داد لیونل مسی که در تمرینات صبح امروز بارسا شرکت داشت، در ترکیب اصلی بارسلونا در کنار لوئیس سوارس و آنتوان گریزمان برای مصاف با اینتر حضور خواهد داشت، این در حالی است که نشریه موندو دپورتیوو چاپ کاتالونیا هم اطلاع داد صبح امروز تست هایی بر روی این مهاجم آرژانتینی صورت گرفته و او در بازی امشب احتمالاً توسط ارنستو والورده مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

لیونل مسی که پس از چهار بازی غیب به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پای چپ، سه شنبه شب در هفته ششم لالیگای اسپانیا در فزونی 2 بر یک بارسلونا مقابل ویارئال برای اولین بار در ترکیب آبی واناری ها قرار گرفته بود، دوباره دچار مصدومیت شد.

والورده پس از بازی با ویارئال گفته بود: مسی درد جزئی از ناحیه عضلات کشاله ران پاری راست خود احساس می کرد و ما نمی خواستیم برای استفاده از او در نیمه دوم ریسک کنیم. فکر نمی کنم مصدومیت لئو جدی باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2920

به "مسی در ترکیب اصلی بارسلونا برای رویارویی با اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی در ترکیب اصلی بارسلونا برای رویارویی با اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید